Hop til indhold
Flems

Nana Thai, Marselisborg Alle, Aarhus.

Recommended Posts

Hey guys.

Har været trængende, og blev fristet af at prøve dette gode gamle sted, hvor vi er mange der har gode minder fra.

stedet er ikke forandret, men tror der har været et ejerskifte. “Nana” var skifter ud, på skilte et par steder til noget med  ”Nhahana” lignende.

Smilende pige, snakker ikke meget, fint. 

God massage, medium hårdt udført, dejlig med pirring.

Hun prøvede forsigtigt og trykkede på baghullet, og pirrede super dejligt omkring nosserne. Spurgte om hun skulle mere der, ja tak.

Jeg fik så massage med fingrene i røven, imens hun blidt behandlede pikken. God oplevelse, bad bagefter som tidligere, alm. pris.

jeg tænker, at jeg kommer igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flems skrev, for 10 timer siden:

Hey guys.

Har været trængende, og blev fristet af at prøve dette gode gamle sted, hvor vi er mange der har gode minder fra.

stedet er ikke forandret, men tror der har været et ejerskifte. “Nana” var skifter ud, på skilte et par steder til noget med  ”Nhahana” lignende.

Hun prøvede forsigtigt og trykkede på baghullet, og pirrede super dejligt omkring nosserne. Spurgte om hun skulle mere der, ja tak.

Jeg fik så massage med fingrene i røven, imens hun blidt behandlede pikken. God oplevelse, bad bagefter som tidligere, alm. pris.

Hej Flems. 

Er det Nina på Marselisborg Alle’ ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Professoren
Flems skrev, for 21 timer siden:

Hey guys.

Betyder det, at Nina ikke er der mere?

Der er stadig en annonce herinde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flems skrev, den 27/7/2018 at 12:12:

Hey guys.

nu skriver du "pige" hvilken alder taler vi ???  sådan plus minus ;) 

dem som jeg har mødt der de senere par år har været 40 +++ 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er også længe siden jeg har været forbi stedet.

Håber Nina er der stadig, hun giver noget for prisen.

Den pige lyder også fræk, var hun også nøgen under massagen og måtte man pille lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aner ikke om Nina er der stadig...

”Pigen”, ja tænker hun vedr 40 år.

og nej, hun klædte sig ikke af, som Nina faktisk gjorde forrige gang jeg var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi for nylig - og jo, Nina var der stadig... Hun huskede stadig mit navn, trods det, at det er et år siden jeg var der sidst. Som vanlig smilende, jeg gav hende den store slikketur hvorefter hun blev rusket godt igennem. Kommer sikkert igen om et års tid...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har læst meget om Ninas fortræffeligheder og er fristet, kan lide de modne. Nogen som kan give et realistisk bud på hendes alder - i 40'erne/50'erne/60'erne? Og en god beskrivelse af krop og hoved. Er hun glat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hohoho

BB1 tag dog forbi og tjek selv der må vel godt være noget spændende at gå ind til når du ankommer i stedet for at vide alt på forhånd.. Bare min mening 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BB1 skrev, for 2 timer siden:

Har læst meget om Ninas fortræffeligheder og er fristet, kan lide de modne. Nogen som kan give et realistisk bud på hendes alder - i 40'erne/50'erne/60'erne? Og en god beskrivelse af krop og hoved. Er hun glat?

der arbejder to kvinder der ..... den ene er, efter min mening ret grim.... hahaha ... tror faktisk det er hende der Nina...og jeg vil anslå hende til at være slut 50'erne og hun er sådan rigtig træls thai mamasan .... penge penge penge .... det var ihvertfald total turn off for mig .... så jeg gik igen ...

den anden er slut 40'erne eller start 50... hun er køn og har helt sikkert været ret smuk som ung.... hun er sød, smilende og meget venlig .... selvom jeg nok mest er til pigerne i 20- 30 erne ville jeg helt sikkert godt kunne hende her .... alene fordi hun virker rigtig sød og ikke anmassende :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...