Hop til indhold
Cabelas1

Spanien . Pris på GP i rundkørsler ?

Recommended Posts

Hej

Nogen der ved hvad prisen er på de GP'er der sidder i rundkørslerne i spanien ?

Blowjob uden kondom ?

Sex ?

Går ud fra de har et sted tæt på i naturen som vi kører til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg

Bare nysgerrig, hvor i Spanien snakker vi om?

Jeg er selv i Spanien nu, og har ingen gadepiger set. Leder nu heller ikke efter dem. 

Men enig med Reknas, spørg dem da, hvis du er interesseret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Prisen for blow er 20-25 EUR for blow og sex 30-40 EUR, det er meget sjældent du kan finde en der giver blow uden gummi.

 

De har ofte et sted  i nærheden som I kører hen til enten i natur eller i bilen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, 1 time siden:

Prisen for blow er 20-25 EUR for blow og sex 30-40 EUR, det er meget sjældent du kan finde en der giver blow uden gummi.

 

De har ofte et sted  i nærheden som I kører hen til enten i natur eller i bilen.

Ok, tak for et svar der kan bruges.

Og til de andre par herrer som har lagt svar, så kan jeg kun sige det står sølle til med jeres fantasi. Jeg sagde ikke at jeg var i spanien, vel ?

Redigeret af Cabelas1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejser meget i Spanine og har hus der ned. Ved næsten alle størrere spanske byer er der ved indkørslerne piger der er til salg. Det er meget afrikanske og Romaer.
Det er især ved de store tankstationer de holder til, men mange af dem ser noget "sølle" ud.
Pris aner jeg ikke noget om da jeg aldrig har kontakte dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cabelas1 skrev, for 4 timer siden:

Hej

Nogen der ved hvad prisen er på de GP'er der sidder i rundkørslerne i spanien?

Jeg tror det kommer meget an på, hvor mange ture du skal have i rundkørslen, og hvor lang tid du er om at køre rundt... :-) :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Korrekt at en del er fra Afrika, der er dog ikke tale om Romaer, men piger fra Rumænien. Der er nogle der ser trætte og ikke har særligt pæne tænder.

Der er også piger fra Spanien og Portugal og ikke kun piger fra Rumænien og Afrika.

Til gengæld er der også perler ind i mellem, jeg husker især en pige ved Blanes  i Spanien, hun var gude smuk og sexen var god, vi havde en tur i naturen første gang. Dagen efter hentede jeg hende til mit hotel og vi var samme i 4 dage.

 

ps. der ligger et FFK lidt udenfor Blanes også pæne piger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Cabelas1 skrev, for 2 timer siden:

Ok, tak for et svar der kan bruges.

Og til de andre par herrer som har lagt svar, så kan jeg kun sige det står sølle til med jeres fantasi. Jeg sagde ikke at jeg var i spanien, vel ?

Du kunne jo så selv have uddybet din forespørgsel lidt ikke. 

Jeg læste det som om, at du var der nu og det var lidt præserende. 

Ellers kan man jo finde nok at spørge om rundt om i hele verden. 

Og nej, min fantasi fejler skam ikke noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved industriområdet Guadalhorce v Malaga airport ligger prisen nok på 15 for BJ og 25 full.
Virkelig flotte piger imellem især rumænske og spanske

Og man kan være ret sikker på at prisen er fast - pigerne holder samme pris hen over et område.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, den 27/7/2018 at 09:28:

Det var dog det mest vanvittige spørgsmål...... jeg længe har set.

Hvis du er der, så spørg dem dog.... :( 

Hvorfor synes du spørgsmålene er vanvittige? 

Der bliver spurgt til priser og ydelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der vel 100000 rundkørsler i Spanien

han kunne jo evt spørge kvinderne der venter

Steenborg skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor synes du spørgsmålene er vanvittige? 

Der bliver spurgt til priser og ydelser. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 10 timer siden:

Nu er der vel 100000 rundkørsler i Spanien

han kunne jo evt spørge kvinderne der venter

 

Pris og ydelsesniveau er givetvis det samme uanset hvilken rundkørsel. 

Jeg kan tænke mig mange grunde til at det ikke er muligt at spørge. Min kone vil blive noget negativ, hvis jeg på ferieturen sydpå, standser op i en spansk rundkørsel, fordi jeg har fået øje på noget interessant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Det er faktisk ret smart af pigerne at bruge en rundkørsel – man kan bare køre forbi nogle gange og få et ordenligt kik på varen uden at skulle stoppe og bakke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas Aalborg
Steenborg skrev, for 4 timer siden:

Pris og ydelsesniveau er givetvis det samme uanset hvilken rundkørsel. 

Jeg kan tænke mig mange grunde til at det ikke er muligt at spørge. Min kone vil blive noget negativ, hvis jeg på ferieturen sydpå, standser op i en spansk rundkørsel, fordi jeg har fået øje på noget interessant

Hvis du er på ferie med konen i Spanien, så er prisen på en prostitueret, der står i en rundkørsel vel heller ikke relevant alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mature man skrev, for 5 timer siden:

Det er faktisk ret smart af pigerne at bruge en rundkørsel – man kan bare køre forbi nogle gange og få et ordenligt kik på varen uden at skulle stoppe og bakke :D

Hehe  ja :) Jeg stoppede engang på en spansk landevej og brugte en lille sidevej til at vende bilen. Uden lige at have lagt mærke til pigen som stod lige der. Hun troede selvfølgelig jeg lave forretning med hende; jeg fik en sky af eder, forbandelser og truende fagter efter mig da kørte!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu værre med at afspore med jeres spekulationer. 

Vi er alle anonyme herinde og kan have vidt forskellige grunde til vores spørgsmål herinde. 

Hjælp hvis i kan. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas Aalborg skrev, den 29/7/2018 at 15:26:

Hvis du er på ferie med konen i Spanien, så er prisen på en prostitueret, der står i en rundkørsel vel heller ikke relevant alligevel. 

Så har du sikkert ikke set hans kone - han trænger sikkert til lidt adspredelse for at kunne holde hende ud i mere end 2 dage ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 12 timer siden:

Så har du sikkert ikke set hans kone - han trænger sikkert til lidt adspredelse for at kunne holde hende ud i mere end 2 dage ;-)

Adspredelse er nøgleordet her.

På trods af en dejlig kone, kan man jo godt have brug for at tage på opdagelse et par timer uden hende, når man er på ferie.:)

Så kan priser og ydelser  i feks spanske rundkørseler, oplyst af behjælpelige personer herinde være ganske relevante.

Redigeret af Steenborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...