Hop til indhold
Guest liderlig-dreng

At besøge GP når man er i starten af 20'erne

Recommended Posts

Guest liderlig-dreng

Hej allesammen.

Jeg er en fyr i starten af 20'erne som ofte besøger GP'er. Er det egenlig normalt at være i starten af 20'erne og besøge GP'er? Får I GP'er ofte besøg af unge kunder i starten af 20'erne? Jeg har bare på fornemmelse at de fleste mænd der besøger GP'er er i deres 40'er eller 50'er. 

Redigeret af liderlig-dreng

Del dette indlæg

Link til indlæg

20'erne var det mest aktive årti i mit liv med besøg hos GP, så det vil jeg betragte som helt normalt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Calletti

Jeg har haft fornøjelsen af gp'er siden jeg var i start 20'erne. Har fra start af gjort det fordi spændingen tændte mig. Elsker det og ville aldrig have været foruden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror ikke jeg har haft nogle kunder der var så unge ( jo da jeg selv var på den alder ) Nu er jeg et stykke over 30 og har da oplevet nogle der var yngre.

Det der med at det kun er fede gamle klamme mænd i 50erne og op er en fordom der ikke holder. De fleste af de kunder jeg har haft har faktisk været ganske appetittelige ( jeg har så også altid tilladt mig at være lidt kræsen ) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fynbomanden

Jeg fik min debut i den her forunderlige verden som 21 årig mens jeg læste på Universitetet. Jeg var en ambitiøs studerende, der ikke gad at sidde på græsset og ryge det. Jeg gad ikke drukfester med efterfølgende mere eller mindre komplicerede udskejelser af seksuel karakter. Jeg valgte dét, der på den tid virkede seksuelt forløsende og samtidigt umådeligt ukompliceret bagefter. Har jeg taget skade? Måske? Jeg synes jeg har rigtigt godt styr på mit liv her 30 år efter, og det har været et liv fuldstændigt uden kone/kæreste. Al kvindelig kontakt har været gennem den vidunderlige verden af givende oplevelser med et antal fantastiske kvinder, og som regel i mange timer ad gangen. Jeg har ikke fortrudt mit valg, og ville ikke leve den del af mit liv om, hvis jeg fik chancen. Men dét gør jeg heldigvis ikke :)

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MC5tooge

Jeg gik på et uni hvor der var 60% piger til 40% mænd og jeg var en af de pænere så det var slet ikke aktuelt.

Men med bagklogskab, tror jeg at jeg havde fået bedre sexoplevelser hvis jeg havde betalt for nogle af dem!

Jeg dømmer i hvert fald ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Startede selv med GP'er da jeg var i midten af 20'erne. Var en langsom starter på det seksuelle område (debut som 21 året med det modsatte køn - men har ikke været mere en 12-13 år med højre hånd). Min første kæreste var ret konservativ i sengen og jeg havde nogle ønsker som jeg ville have udlevet og det fik jeg. Jeg tror at det gjorde at jeg mens jeg var gift nogle år efter med en anden kvinde kunne holde mig på måtten i forhold til frække oplevelser - igen ret kedelig sex. Efterfølgende har jeg gjort rig brug af GP'er der kan klare mine små fetishes ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde slet ikke den frække tanke da jeg var ung.  Jeg startede først omkring den 35... Altså for 10 år siden.  Det var først der at de blev en fræk tanke at besøge en GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...