Hop til indhold
ekek

Optrapning

Recommended Posts

Jeg har været købesexkunde i over 30 år og stort set kun haft gode oplevelser med det. Men som tiden er gået og jeg har nydt mange af branchens tilbud er der sket det, at der skal mere og mere til for at tænde mig. Det er vel både fordi jeg er blevet ældre og fordi mere snaskede oplevelser får helt almindelig vaniljesex til at virke lidt tamt, og det begynder at blive besværligt at finde nogen eller noget, der kan gøre mig rigtig liderlig. Hvis jeg simpelthen ikke længere kunne blive det, var det jo bare at acceptere det, men sådan er det ikke. Der skal bare mere og mere til. 

Men hvordan undgår man at havne i en spiral, hvor man hele tiden skal have oplevelserne lidt vildere for at holde gejsten? Foreløbig har det bare været sjovt at flytte grænserne, og mine "udskejelser" er såmænd ikke så ekstreme. Trekanter, sorte kys og urinsex bliver jo tilbudt af adskillige (og jeg foretrækker modne damer), men for 25 år siden anså jeg den slags for helt vildt og om nogle år er det næppe nok til at tænde mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ekek skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har været købesexkunde i over 30 år og stort set kun haft gode oplevelser med det. Men som tiden er gået og jeg har nydt mange af branchens tilbud er der sket det, at der skal mere og mere til for at tænde mig. Det er vel både fordi jeg er blevet ældre og fordi mere snaskede oplevelser får helt almindelig vaniljesex til at virke lidt tamt, og det begynder at blive besværligt at finde nogen eller noget, der kan gøre mig rigtig liderlig. Hvis jeg simpelthen ikke længere kunne blive det, var det jo bare at acceptere det, men sådan er det ikke. Der skal bare mere og mere til. 

Men hvordan undgår man at havne i en spiral, hvor man hele tiden skal have oplevelserne lidt vildere for at holde gejsten? Foreløbig har det bare været sjovt at flytte grænserne, og mine "udskejelser" er såmænd ikke så ekstreme. Trekanter, sorte kys og urinsex bliver jo tilbudt af adskillige (og jeg foretrækker modne damer), men for 25 år siden anså jeg den slags for helt vildt og om nogle år er det næppe nok til at tænde mig. 

Kan godt se dit dilemma og din "frygt". For øvrigt et godt emne som jeg tror mange har tænkt over, så tak for at bringe dette på bane. 

Hvad med at finde en eller 2 faste piger og så koncentrere dig om dem. Bruge din energi på at lære dem at kende og bygge noget op der. Sex bliver jo som regel bedre når man kender hinanden :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...