Hop til indhold

Bedste stilling til cof?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har aldrig prøvet at komme en pige i hovedet og ved derfor ikke rigtig hvordan det er bedst for hende(undgå at få det i hendes øjne). Nogen bud på den bedste stilling?

Skrevet

Doggy giver nok det mest spændende resultat.  

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 38 minutter siden:

Jeg tror at nærmest hvilken som helst stilling fungere, hvis bare hun har dykkermaske på, alternativt en anden smart brille. :D

15331907_1.jpg.499a76ec0b885c5df48562bf5dd0cacd.jpg

"Jeg vil desuden gerne frabede mig anmeldelser på diverse fora, da de altid ender i hat og briller, det ønsker jeg ikke at være en del af. På forhånd tak!"

Kram, Kamilla

Kunne ikke lade være, håber du kan tage lidt lir tilbage ;-) 

Men pu ha en skam du ikke er i NordJylland, har lige læst din profil... du lige mig :-) 

Skrevet
Denglade skrev, for 8 timer siden:

"Jeg vil desuden gerne frabede mig anmeldelser på diverse fora, da de altid ender i hat og briller, det ønsker jeg ikke at være en del af. På forhånd tak!"

Kram, Kamilla

Kunne ikke lade være, håber du kan tage lidt lir tilbage ;-) 

Men pu ha en skam du ikke er i NordJylland, har lige læst din profil... du lige mig :-) 

Kunne ikke lige få øje på hatten på billede? :-)  men eller har du helt ret, kloge smukke IV står også højt på min ønskeliste :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.