Guest Sweex Skrevet 26. Juli, 2018 Jeg har aldrig prøvet at komme en pige i hovedet og ved derfor ikke rigtig hvordan det er bedst for hende(undgå at få det i hendes øjne). Nogen bud på den bedste stilling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 26. Juli, 2018 Doggy giver nok det mest spændende resultat. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) Jeg tror at nærmest hvilken som helst stilling fungere, hvis bare hun har dykkermaske på, alternativt en anden smart brille. Redigeret 26. Juli, 2018 af Iscenesat Virkelighed 2 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denglade 61 Skrevet 26. Juli, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 38 minutter siden: Jeg tror at nærmest hvilken som helst stilling fungere, hvis bare hun har dykkermaske på, alternativt en anden smart brille. "Jeg vil desuden gerne frabede mig anmeldelser på diverse fora, da de altid ender i hat og briller, det ønsker jeg ikke at være en del af. På forhånd tak!" Kram, Kamilla Kunne ikke lade være, håber du kan tage lidt lir tilbage Men pu ha en skam du ikke er i NordJylland, har lige læst din profil... du lige mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 26. Juli, 2018 Sigt efter næsen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 27. Juli, 2018 Denglade skrev, for 8 timer siden: "Jeg vil desuden gerne frabede mig anmeldelser på diverse fora, da de altid ender i hat og briller, det ønsker jeg ikke at være en del af. På forhånd tak!" Kram, Kamilla Kunne ikke lade være, håber du kan tage lidt lir tilbage Men pu ha en skam du ikke er i NordJylland, har lige læst din profil... du lige mig Kunne ikke lige få øje på hatten på billede? men eller har du helt ret, kloge smukke IV står også højt på min ønskeliste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg