Guest Thaimig Skrevet 26. Juli, 2018 Altså ikk fordi jeg har tænkt at sende penge men er jeg den eneste som syntes det er rigeligt at tømme Postkassen Ja sorry, mine dårlige Indfald Go Sommer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gungner 2635 Skrevet 26. Juli, 2018 Hører til dem der sveder meget, jeg bryder mig ikke om at der drypper sved fra mit ansigt ned på pigen, vil heller ikke ligge nederst hele tiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 26. Juli, 2018 Gungner skrev, for 29 minutter siden: Hører til dem der sveder meget, jeg bryder mig ikke om at der drypper sved fra mit ansigt ned på pigen, vil heller ikke ligge nederst hele tiden. Det følger nu med når det er varmt og man knokler og er faktisk ganske frækt hvis du er ren 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 26. Juli, 2018 Tja, det påvirker ikke min lyst eller købesekvens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 26. Juli, 2018 De overlever ved at smide tøjet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Angelina Angel 1766 Skrevet 26. Juli, 2018 (edited) Altså det tager kun halvt livet af en! Redigeret 26. Juli, 2018 af Angelina Angel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 27. Juli, 2018 Angelina Angel skrev, for 9 timer siden: Altså det tager kun halvt livet af en! Det er også en dejlig måde at være det på Kender godt at man driver af sved, med det er jo ofte gældende for begge. Men et bad før og efter, er man næsten som ny, og i live Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg