Hop til indhold
Guest Professoren

Mørk chokolade i Holsted - mums

Recommended Posts

Guest Professoren

Har for nylig besøgt den her mørke skønhed :mrgreen: Hun kalder sig Elisabeth, og har også en annonce på side6.dk, 

Svært at sige om det er hende på billederne, da de er vredet ret meget gennem photoshop-maskinen. Hun er noget mørkere i virkeligheden, og i mine øjne gudesmuk med den glatteste, mørkebrune hud og en yderst berøringsvenlig og responderende krop. Herudover er hun behagelig, ukrukket, dannet og opfører sig som et voksent menneske. Hun taler fint engelsk, men er ikke til sms-dialog udover priser og adressen. Hun er vel 165 høj, rimelig slank med skønne ægte bryster og en dejlig figur. Hendes øjne er virkelig til falde pladask for.

Hun er til lidt af hvert, og meget professionel mht aftaler om hvad der skal ske. Husk derfor at lave konkret aftale pr telefon eller ved ankomst om hvad du har lyst til - hun er ikke til spontane ønsker. Et godt råd er at på forhånd aftale en tur i bruseren sammen inden - så slipper man for den obligatoriske ret usexede 'rengøring' af pikken. Samtidig kan man jo lade sig begejstre af hendes virkelig smukke krop.

Stedet er en lille lejlighed i stueetagen i et etagebyggeri - man kan komme ind ad bagdøren, hvor der også er diskret parkering. Stedet er rent og pænt, fint badeværelse og dejlig lyst.

Pga. varmen fedtede jeg med tiden og tog 20 minutter til 600 kr. 

Hun bliver her nogle dage endnu. Jeg håber dog der kommer en kølig dag inden længe, for hun skal da besøges igen - og med meget bedre tid :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...