Rabbit 25 Skrevet 26. Juli, 2018 Hej, Jeg kunne godt tænke mig at prøve en "session", hvor man sidder overfor en domina, som giver instruktioner til hvordan og hvornår man må spille den af, hvor man skal få udløsning osv. Jeg er med på at de fleste nok kan sige ja til opgaven, men jeg vil høre om nogen måske har erfaring med nogle der dygtige til det verbale, og derfor er særligt velegnet til opgaven? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Haxel Skrevet 26. Juli, 2018 Rabbit skrev, for 1 time siden: Hej, Jeg kunne godt tænke mig at prøve en "session", hvor man sidder overfor en domina, som giver instruktioner til hvordan og hvornår man må spille den af, hvor man skal få udløsning osv. Jeg er med på at de fleste nok kan sige ja til opgaven, men jeg vil høre om nogen måske har erfaring med nogle der dygtige til det verbale, og derfor er særligt velegnet til opgaven? Hvilket område drejer det sig om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rabbit 25 Skrevet 26. Juli, 2018 Ja det glemte jeg da at skrive. Alt øst for storebælt kan fungere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
khans 47 Skrevet 8. Juni, 2020 hej rabbit følger lige, da jeg søger det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
karmaall72 1 Skrevet 28. Juli, 2021 Det er lige præcis også hvad jeg søger. En kvinde der instruerer en i at lege med sig selv. Pirrer til man til sidst nærmest ikke kan være i sig selv af bar ophidselse. Evt. forbyder en at komme, og hele tiden holder en på grænsen så man er ved at eksplodere af liderlighed...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 28. Juli, 2021 Sikker på at Lady Iris, Madame Sascha Mis Alba og Mistres No 1 vil nyder at give dig den oplevelse for der efter give dig besked på at slikke din egen sperm op 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg