Hop til indhold

Jerk off instruktions IRL

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en "session", hvor man sidder overfor en domina, som giver instruktioner til hvordan og hvornår man må spille den af, hvor man skal få udløsning osv. 

Jeg er med på at de fleste nok kan sige ja til opgaven, men jeg vil høre om nogen måske har erfaring med nogle der dygtige til det verbale, og derfor er særligt velegnet til opgaven?

Skrevet
Rabbit skrev, for 1 time siden:

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en "session", hvor man sidder overfor en domina, som giver instruktioner til hvordan og hvornår man må spille den af, hvor man skal få udløsning osv. 

Jeg er med på at de fleste nok kan sige ja til opgaven, men jeg vil høre om nogen måske har erfaring med nogle der dygtige til det verbale, og derfor er særligt velegnet til opgaven?

Hvilket område drejer det sig om?

Skrevet
  • Author

Ja det glemte jeg da at skrive. Alt øst for storebælt kan fungere. 

• 1 year later...
Skrevet

hej rabbit

følger lige, da jeg søger det samme

• 1 year later...
Skrevet

Det er lige præcis også hvad jeg søger. En kvinde der instruerer en i at lege med sig selv. Pirrer til man til sidst nærmest ikke kan være i sig selv af bar ophidselse. Evt. forbyder en at komme, og hele tiden holder en på grænsen så man er ved at eksplodere af liderlighed......

Skrevet

Sikker på at Lady Iris, Madame Sascha Mis Alba og Mistres No 1 vil nyder at give dig den oplevelse for der efter give dig besked på at slikke din egen sperm op

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.