Hop til indhold
Rabbit

Jerk off instruktions IRL

Recommended Posts

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en "session", hvor man sidder overfor en domina, som giver instruktioner til hvordan og hvornår man må spille den af, hvor man skal få udløsning osv. 

Jeg er med på at de fleste nok kan sige ja til opgaven, men jeg vil høre om nogen måske har erfaring med nogle der dygtige til det verbale, og derfor er særligt velegnet til opgaven?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Haxel
Rabbit skrev, for 1 time siden:

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at prøve en "session", hvor man sidder overfor en domina, som giver instruktioner til hvordan og hvornår man må spille den af, hvor man skal få udløsning osv. 

Jeg er med på at de fleste nok kan sige ja til opgaven, men jeg vil høre om nogen måske har erfaring med nogle der dygtige til det verbale, og derfor er særligt velegnet til opgaven?

Hvilket område drejer det sig om?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lige præcis også hvad jeg søger. En kvinde der instruerer en i at lege med sig selv. Pirrer til man til sidst nærmest ikke kan være i sig selv af bar ophidselse. Evt. forbyder en at komme, og hele tiden holder en på grænsen så man er ved at eksplodere af liderlighed......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...