Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan ikke rigtig finde ud af om dette er det rette forum for dette indlæg, ellers må ADM flytte det.

 

Jeg faldt over en annonce på annoncelight, som jeg ikke fatter AL tillader, det er intet andet end fup og fidus og for at lokke penge ud af, enlige mænner der går på deres fup, men håber det måske kan hjælpe bare en her inde.

Tidligere var der en kvinde der søgte en sex partner inde på AL, som en helt alm annonce med billeder som virkede helt reel, jeg faldt i og skrev med hende, hun svarede sent pga meget arbejde, men jeg kunne oprette mig inde på maxxmatch.com så kunne hun svare med det samme, det var så der 10 øren faldt for mig:-) annonce er desværre slettet igen..

så venner hold jer fra de dating sider som vil ha kort oplysninger for du kan snakke med pigerne som ikke er der i virkeligheden... ;-)  der er mange af de sider så hold jeres kort oplysninger i ro...

 

https://maxxmatch.com/#/public/profile/AKF581H1X6STCXX/view

 

 

Her ser jeg lige en ny annonce på AL, som minder om den anden, man skriver til hende og alt er fint, men lige pludselig skal man snakke videre på en dating side :-) og det koster og pigen er der ikke.

I kan jo prøve at lave en test med linket nedenunder, jeg vil med 99% sikkerhed garantere jer at i ender på et af de datingsites :-) 

https://annoncelight.dk/showad/253794

Redigeret af Denglade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for advarslen og rart at høre du fattede mistanke i tide. Desværre har der været et par eksempler herinde, på fyre der har været så opsatte på et stykke med bart, at de er faldet i og en del $$ fattigere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 10 minutter siden:

Tak for advarslen og rart at høre du fattede mistanke i tide. Desværre har der været et par eksempler herinde, på fyre der har været så opsatte på et stykke med bart, at de er faldet i og en del $$ fattigere ;)

Det var da så lidt..

Ja det kan jeg også godt forstå, for i starten lyder det ret oprigtigt, men set i bakspejlet så var nogle af de mails jeg fik retur en smule underlige... men jeg kendte godt de sider hvor man skal bruge mønter til at kommunikere, så der grinede jeg lidt af mig selv... du er faldet i :-) jeg troede bare ikke de annonce var på AL..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand34Horsens skrev, 1 time siden:

Det er selvfølgelig heller ikke piger man snakker med så at bruge ord som hende, hun m.m. Er forkert og skal erstattes af han, ham m.m. I din anmeldelse.

Hæ ja det har du sikkert helt ret i :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...