Peter8260 5 Skrevet 26. Juli, 2018 Hej med jer. Er der nogle GP’er I kan anbefale til en trekant med et par på 36 (M) og 30 (Q). Hun skal kunne klare en yderst veludrustet fyr, samt være til pigesex. Hun skal samtidig være behageligt selskab:-) pft. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 26. Juli, 2018 Ærgeligt jeg ikke er til de der kæmpe pikke ( men jeg skulle vist være ret eminent med min tunge ) Held og lykke med at finde en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter8260 5 Skrevet 26. Juli, 2018 Therese skrev, for 3 minutter siden: Ærgeligt jeg ikke er til de der kæmpe pikke ( men jeg skulle vist være ret eminent med min tunge ) Held og lykke med at finde en Hæ hæ. Mange tak. Sikker på at du ikke kan overtales til at prøve en? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 26. Juli, 2018 Jeg kender mine begrænsninger, desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bamse22 Skrevet 26. Juli, 2018 Therese skrev, for 2 timer siden: Ærgeligt jeg ikke er til de der kæmpe pikke ( men jeg skulle vist være ret eminent med min tunge ) Held og lykke med at finde en jeg vil gerne prøve din tunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg