Hop til indhold

Stedet i naturen. Vejgaard Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen som keder et i det fri i nærheden af Vejgaard, hvor jeg kan hygge med en sugarbabe.. Hun vil ikke på hotel, hun har en fantasi om noget i naturen..

Men kender ikke lige området.. måske en der kan hjælpe

Skrevet

Golfparken, eller forenden af Østersundbyvej ved bakken, der findes en lille plads hvor i kan parkere bilen også gå ned mellem buskene, eller hesteskoen, Lundbykrat, Hammerbakker,travbanen, jamen der er mange steder og kun fantasien sætter grænser.

Skrevet

Signalbakken, Østre anlæg, mit forslag vil være at i sætter jer ind i bilen og kører rundt i Vejgaard området og finder et sted :) 

Skrevet
  • Author

Tak for svar... 

Jeg må ud og tjekke området..

Vil jo gerne have styr på det når jeg henter baben.. 

Skrevet
hamdermab skrev, for 4 timer siden:

Tak for svar... 

Jeg må ud og tjekke området..

Vil jo gerne have styr på det når jeg henter baben.. 

Vil du ikke fortælle hvem baben er? ;-) 

Redigeret af PerZ

Skrevet

Da jeg havde kæreste i Aalborg for en del år siden havde vi sex i et naturområde lidt syd for Aalborg. Der var en lille sø og belejligt også et bord/bænk ;)

Jeg mener det hedder: Dall Hede, det ligger tæt på Poulstrup Kalkgrav - Om det er tæt på Vejgård, ved jeg ikke, så godt kendt er jeg ikke i Aalborg - plejede at flyve derop og så blive kørt rundt ;)

natursex.jpg

Redigeret af SnowmanDK
Fandt et kort

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.