Hop til indhold
Guest Liderligfyr

gode råd af de erfarne drenge ønskes

Recommended Posts

Gæst

skal en tur til flensborg igen her i weekenden.

Regner med det skal være 3 besøg på en dag, så vil gerne have lidt råd, angående valg af piger :-)

hvad jeg lægger vægt på:

kys eller gfe ikke så vigtig ( vil jeg tit ikke)

meget berøringsvenlig

god service

Da jeg ikke har et pengetræ, skal det helst være de klassiske flensborg priser på 50/100 for 30/60 min

langhåret

har selv kigget på finkenstrasse 6, hvor jeg via anmeldelser, kan se de kører med standardpriserne.

Hvis du ikke lige kan anbefale nogen piger pt, hører jeg også gerne om andre steder/adresser, hvor priserne er holdt nede :-)

Håber at få nogle gode råd, af de erfarne drenge

p.s kender i priserne på almindelig thaimassage i flensborg?? så et sted, på vej ud mod waserleben, sidste gang jeg var dernede. Ville være godt med en ordentlig gang massage, mellem strabadserne på lagnerne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og god tur til Flensborg.

Denne streng har mange indlæg, så hvis du går lidt systematisk tilbage i den, vil der være masser af tips. Jeg husker, at nogle af navnene går igen i strengen, så det kunne måske betale sig at focusere lidt på dem.

Er det thaimassage m.m ;) er der et godt sted i Schleswiger Straße, en halv times gang fra centrum.

Meld gerne tilbage om, hvad du har oplevet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og god tur til Flensborg.

Denne streng har mange indlæg, så hvis du går lidt systematisk tilbage i den, vil der være masser af tips. Jeg husker, at nogle af navnene går igen i strengen, så det kunne måske betale sig at focusere lidt på dem.

Er det thaimassage m.m ;) er der et godt sted i Schleswiger Straße, en halv times gang fra centrum.

Meld gerne tilbage om, hvad du har oplevet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hej liderligfyr

både finkenstrasse 6 og Harrisleer Strasse 19 er gode steder med smukke unge østeuropæiske piger

og priserne er fair, begge steder er regulære bordeller og man møder typisk et par piger man kan vælge imellem. god tur

M.V.H Knaldehinden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej liderligfyr

både finkenstrasse 6 og Harrisleer Strasse 19 er gode steder med smukke unge østeuropæiske piger

og priserne er fair, begge steder er regulære bordeller og man møder typisk et par piger man kan vælge imellem. god tur

M.V.H Knaldehinden

Harrisler Strasse 19, er der også de klassiske priser på 50 euro + 20 for super?? Kan se de alm vis har flotte piger :-) og tak for tilbagemelding. Er rart at vide prisen lidt på forhånd, har ikke lyst til at stå og forhandle med pigen, er en meget dårlig start. Men omvendt, vil jeg jo heller ikke betale for meget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej og god tur til Flensborg.

Denne streng har mange indlæg, så hvis du går lidt systematisk tilbage i den, vil der være masser af tips. Jeg husker, at nogle af navnene går igen i strengen, så det kunne måske betale sig at focusere lidt på dem.

Er det thaimassage m.m ;) er der et godt sted i Schleswiger Straße, en halv times gang fra centrum.

Meld gerne tilbage om, hvad du har oplevet :D

Har gennemgået samtlige indlæg systematisk, god hobby hehe men pigerne skifter jo lidt :-) det er også meget dem med fuld gfe til 150 euro, der bliver beskrevet. Jeg vil jo gerne ud og prøve lidt forskellige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaimassage i Schleswiger Str. er lukket. Det er flyttet til Apenrader Str. (Aabenraagade). Det ligger på højre side ind mod havnen - mellem benzintanken og og Nielsens Discount. - Prisliste for almindelige massageydelser findes på deres hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for opdateringen, Taurus. Tingene skifter som tidligere angivet i strengen hurtigt.

Jeg var der i januar og syntes, der var en pæn bid vej derud. Glædeligt at høre, at de er kommet ind til centrum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaimassage i Schleswiger Str. er lukket. Det er flyttet til Apenrader Str. (Aabenraagade). Det ligger på højre side ind mod havnen - mellem benzintanken og og Nielsens Discount. - Prisliste for almindelige massageydelser findes på deres hjemmeside.

Når du nu nævner ders hjemmeside, kunne du så ikke smide et link hertil?

På forhånd tak. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...