Elprebsi 1730 Skrevet 25. Juli, 2018 Hejsa folkens Nogen der kender til https://sugardaters.dk/show?alias=miig30 fra Kolding? Jeg synes hun ser lidt fræk ud, men ville da lige høre om nogen havde erfaringer inden jeg skriver til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 26. Juli, 2018 Ovr hun er yderst speciel... Har skrevet med hende, men hun var for skør/dominerende til mig.. Men tag gerne en for holdet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juli, 2018 Just yours skrev, for 23 minutter siden: Ovr hun er yderst speciel... Har skrevet med hende, men hun var for skør/dominerende til mig.. Men tag gerne en for holdet.... Har også skrevet med hende og faktisk næsten indgået en aftale, men hun virker seriøs og ikke til bullshit. Jeg kunne ikke få kabalen til at gå op, så derfor nåede vi ikke at mødes, men ja, hun virkede lidt speciel. ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 26. Juli, 2018 Præcis, det var også min konklusion..ikke vær at bruge tid på.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 26. Juli, 2018 Ved ikke helt om jeg vil kaste mig ud i det, hvis hun er lidt specielt. Hvordan mener I hun er speciel/dominerende? Skriv gerne i privat besked, hvis vi ikke skal pensle det ud offentligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juli, 2018 Ved speciel, da mener jeg, at kvinden er meget direkte i sin tilgang til at lave en aftale. Det er enten eller - bum, og ingen slinger i valsen. Gider ikke bruge tid på useriøse mænd der ikke kan/vil overholde en aftale. Jeg havde taget en for holdet, hvis min kalender havde tilladt det, men det gjorde den ikke og det meddelte jeg kvinden, og det var helt ok. Hendes forestilling af en fræk date matchede helt min, så med mindre hun spillede død, så tror jeg da at affæren kunne blive god nok, og så ville prisen falde yderligere hvis og såfremt man ville ses "fast". Men prøv endelig, og giv en anmeldelse herinde. ollie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1730 Skrevet 26. Juli, 2018 Jeg overvejer det... men som skrevet i en anden tråd, magter jeg ikke så meget sex i heden... så kigger lidt på fremtidige muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 214 Skrevet 26. Juli, 2018 Synes hun var vildt mærkelig så har også droppet hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
donchris 0 Skrevet 26. Juli, 2018 Hmm hvordan mærkelig? (Skriv gerne privat), jeg er ved at lave en aftale and so far so good. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg