Hop til indhold
Elprebsi

miig30 - Kolding

Recommended Posts

Guest Just yours

Ovr hun er yderst speciel...

Har skrevet med hende, men hun var for skør/dominerende til mig..

Men tag gerne en for holdet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Just yours skrev, for 23 minutter siden:

Ovr hun er yderst speciel...

Har skrevet med hende, men hun var for skør/dominerende til mig..

Men tag gerne en for holdet....

Har også skrevet med hende og faktisk næsten indgået en aftale, men hun virker seriøs og ikke til bullshit. Jeg kunne ikke få kabalen til at gå op, så derfor nåede vi ikke at mødes, men ja, hun virkede lidt speciel. 

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Just yours

Præcis, det var også min konklusion..ikke vær at bruge tid på....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke helt om jeg vil kaste mig ud i det, hvis hun er lidt specielt. Hvordan mener I hun er speciel/dominerende? Skriv gerne i privat besked, hvis vi ikke skal pensle det ud offentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ved speciel, da mener jeg, at kvinden er meget direkte i sin tilgang til at lave en aftale. Det er enten eller - bum, og ingen slinger i valsen. Gider ikke bruge tid på useriøse mænd der ikke kan/vil overholde en aftale. Jeg havde taget en for holdet, hvis min kalender havde tilladt det, men det gjorde den ikke og det meddelte jeg kvinden, og det var helt ok. Hendes forestilling af en fræk date matchede helt min, så med mindre hun spillede død, så tror jeg da at affæren kunne blive god nok, og så ville prisen falde yderligere hvis og såfremt man ville ses "fast". Men prøv endelig, og giv en anmeldelse herinde.

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer det... men som skrevet i en anden tråd, magter jeg ikke så meget sex i heden... så kigger lidt på fremtidige muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...