Hop til indhold
sleipnir

Tamia - Hot og Sexet Latina i Silkeborg

Recommended Posts

Jeg havde en aftale et andet sted men blev brændt af (ja det er åbenbart mere normen end undtagelsen for mig) men jeg faldt så over Tamia i Silkeborg, og det passede fin4 da jeg var på vej gennem Silkeborg. 

Link

Jeg skrev til Tamia, og hun svarede fra et andet nummer, hun var klar med det samme hvis jeg ikke havde noget imod lidt flytte rod.. Hun er fra Costarica og taler fint Engelsk. Som hun skriver i annoncen er hun en slank og pæn pige med store meget faste falske bryste. Krops typen er lige mig, kunne dog godt have været uden de faste, nærmest hårde bryste. Hun er rar og flink og jeg fik et menu kort i hånden, havde på det tidspunkt glemt alt om det tilbud fra annoncen, så jeg betalte 1000 for 30 minutter med superfransk, og der står 30 minutter for 600 i annoncen.. Jaja fred være med det. 

Hun virkede ellers ren og velduftende, men hun smuttede alligevel i bad mens jeg ventede i bolle værelset. 

Hun kom tilbage og vi lægger os ned på en madres blandt kasser og kufferter (flytte rod) .. Og hun vil sætte gummi på, jeg siger hov hov, vi aftale superfransk.. Hun pauser lidt og siger  “så skal jeg vaske din penis“ (den var ellers ren, nyvasket og velduftende) men ok som pigen Mary et andet sted i Silkeborg VILLE hun vaske den (så det var tilbage til badeværelset).. Og det skal jeg lige love for at hun gjorde, den fik hele armen med varmt vand, massere af sæbe og knofedt, hun var super super grundig men med en meget blød engangs klud, den fik flere gange og igen da vi kom tilbage i bolle værelset, med papir og wetnaps. Det var sådan set rart nok, jeg var bare ikke mentalt forberedt på så grundig en omgang. 

Hun begynder på blæse arbejdet som er sådan "so so" jeg kunne godt ha' brugt lidt af den samme energi som hun lagde i rengøringen! Uden varsel svinger hun den ene ben over mig så hun ligger klar til 69, hun var nydelig, meget velduftende og ren. Så det var bare fedt at hun lige tog initiativet til det. Jeg syntes ikke rigtigt at kunne få noget "nydelses respons" som tegn på at jeg gjorde et godt stykke arbejde, jeg plejer nu ellers at få gode reaktioner på mine 69'er skills. Men hvad, jeg lagde op til at hun skulle være "on top" og der gav hun den gas, tempoet skiftede til hurtig og nærmest hård sex og hun kunne li at have øjenkontakt. Og det kunne jeg ikke holde til, så den gik af efter få minutter. Hun gjorde mig meget ren igen igen med massere af blødt papir og wetnaps. Hele seancen tog (inklusiv vask og rens) kun 25 minutter dvs effektivt nok 15 måske 17 minutters sex.. Det var min skyld, jeg skulle bare ha' taget tøjlerne og jeg er sikker på jeg ville ha' fået mine 30 minutter. 

Jeg er ikke sikker på hvor hun flytter hen, men jeg kunne godt finde på at booke et besøg mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bomer skrev, den 26/7/2018 at 10:43:

Lyder helt sikkert som et besøg værd.

Men hun er i Silkeborg nu så eller?

Jeg ringede for måske at lave en ny aftale, men hun var på vej "afsted" men ville komme tilbage om 10 dage sagde hun.. Nu må vi se, jeg vil i altfald holde øje med hendes annonce.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er ikke pigen på billederne, brysterne er ikke helt så store, men ellers ligner hun sådan ok, hun er slank, ren/lækker og service minded..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...