sakic78 0 Skrevet 25. Juli, 2018 Hvem har besøgt hende? Og hvad er erfaringerne? https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=5462&lan=en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest happycamper Skrevet 25. Juli, 2018 ja - slap pik og havde meget travlt med det hele... spild af tid/penge - stjal hendes BH så lidt fik jeg ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sakic78 0 Skrevet 25. Juli, 2018 happycamper skrev, for 21 minutter siden: ja - slap pik og havde meget travlt med det hele... spild af tid/penge - stjal hendes BH så lidt fik jeg ud af det Ha ha sådan! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FISHMAN 74 Skrevet 26. Juli, 2018 Jeg forstår ikke man kommer hertil for at "arbejde" og så man aldrig er tilgængelig. Jeg har besøgt hende 1 gang og har nu i flere omgange forsøgt at få en aftale nr. 2 i hus, men det har ikke været nemt. Enten bliver tlf. ikke besvaret eller også kommer der en sms retur midt om natten eller lignende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg