Hop til indhold
mikky

Min tur til Flensborg

Recommended Posts

Er pt. i Flensborg og vil være det i 2 dage. Har planlagt at besøge 4-5 piger og vil her i tråden komme med beretninger derfra.

Første besøg:

Dagens første besøg idag var hos Pim (http://www.fair-girls.de/Flensburg/505). Lad det være sagt med samme, det var en succes. Er lidt en sucker for unge smukke thaipiger. Dog synes jeg de er svære at finde derhjemme og også i Tyskland. Men her er en af slagsen. Hun holder til i en opgang, hvor der er en thaipige i hver lejlighed, vel 5-6 stykker i alt.

Det var ifølge hende selv hendes første dag i Flensborg, hvilket nok skal passe, har i hvert fald ikke set hende før inde på fair-girls. Hun er en ung, smuk og slank pige, med store brystvorter og en fisse der bliver helt vildt våd. Lige en pige efter min smag. Hun er åbenbart en af de piger der blive naturligt våd ved stimulering uden at være vildt liderlig, synes ofte det er thaierne der har det sådan.

Hun tilbyder 30 minutter for 60 euro, det valgte jeg, dog med fransk uden og kys til 80 euro. Hun kyssede dog kun med lukket mund og kunne godt fornemme, at hun ikke var så meget til det, så droppede det hurtigt undervejs.

Vi startede med noget gensidig kæleri. hvor min primære fokus var på hendes store brystvorter. Hun er meget berøringsvenlig og har ikke noget imod et par fingre oppe i hende. Derefter tid til et blow. Hun startede med, at lege meget med pikken kun med tungen, hvilket jeg altid synes er frækt at se på. Så gik vi over i en 69'er. Slikker ellers sjældent prostituerede, men gjorde det altså her, da jeg var tændt og der ikke var nogen lugtgener som jeg har oplevet før.

Selve sexen foregik i 4-5 forskellige stillinger med en medlevende pige, så det var helt perfekt. Og det er altså frækt at kneppe en pige der er så våd. Kom oppe i hende liggende på siden bag hende.

Der var mulighed for bad både før og efter og kolde drikkevarer. Eneste minus var at hun ikke kunne give tilbage på mine 90 euro (betalingen skete først bagefter), så måtte sige det var ok, da jeg nok ikke kom nogen vegne alligevel og sætte skår i glæden ved et ellers godt besøg. Ved ikke om det er et trick de laver på stedet. Vil anbefale man har lige penge med.

Andet besøg

Dagens sidste besøg trak lidt ud, da jeg ikke kunne komme til hos 2 af de piger jeg havde udset mig. Da det var ved at blive lidt sent, valgte jeg at tage ud til Pha's Thaimassage (Swan Thaimassage).

Blev modtaget af en sindssyg lækker thaipige og håbede det var hende der skulle servicere mig. Valgte 1 times Body 2 Body, som hun forlangte 130 euro for. Havde regnet med de ville sige 150 euro, som jeg ville presse ned omkring 120 euro, så accepterede bare de 130 euro med det samme.

Startede med et bad, var lidt svedig efter at have gået godt 3 km. derud i 25-27 graders varme. Kort efter jeg havde lagt mig op på sengen kom hun ind og smed alt sit tøj på nær et par små trusser. Nok den flotteste thai pige jeg nogensinde har været sammen med. Vil skyde til et sted mellem 20 og 25 år gammel. Med en krop "to die for". Den lækreste lille stramme røv som jeg ikke har oplevet bedre før. Et rigtig kønt ansigt med kanon udstråling og så er hun bare smadder sød. Det er sjældent man bare møder en pige der har det hele.

Nå men til selve massagen. Hun starter med lidt regulær massage, som er ganske godt uden at være fremragende. Langsomt bliver det mere erotisk og efter et stykke tid bliver jeg bedt om at vende mig om. Efter en god omgang der begynder hun at lege med pikken og mine hænder leger med hendes perfekte baller.

Hun kommer på en hård opgave da jeg ikke er kommet efter et kvartes tid. Hun tager nu sine trusser af og lader mig lege med hendes fisse og stikke et par fingre op alt imens hun leger med min pik. Igen en dejlig våd fisse. Efter en 10 minutters tid mere forbarmer jeg mig over hende og tager pikken i egen hånd. Kan simpelthen ikke komme ved mange pigers handjob selvom det er vildt lækkert, da de bruger en anden teknik end den er vant til.

Derefter går der ikke mere end 2 minutter til jeg kommer, prøver ellers at holde det tilbage da jeg kan mærke det er oppe over, da det er vildt frækt som hun ligger og slikker mine brystvorter mens jeg leger med hendes fisse mens jeg med den anden hånd spiller den af på mig selv.

Hun tørrer mig så af og jeg går ud og tager et koldt bad. Får serveret 2 glas vand og et glas cola bagefter, da jeg virkelg har fået varmen. Og senere en aftørring med en kold klud i ansigtet.

Alt i alt en kanon oplevelse med den sødeste pige, med en krop og udseénde der nærmest tilhører min drømmepige, er som sagt en sucker for thaipiger. Glemmer sent den røv. Hvis de tilbød sex på stedet ville det blive dyrt for mig. Har dog ikke spurgt om hun tilbyder sex, tror det dog ikke. Hendes navn fik jeg ikke fat i, men der er vist kun 2 piger på stedet. Ejeren Pha og hende jeg var sammen med. Endte med at give hende 10 euro ekstra altså 140 euro (Gør jeg ellers ikke normalt), da tiden var trukket lidt ud og hun også havde fået sveden frem på panden.

Imorgen regner jeg med at besøge 2 piger mere, nok et par unge polske piger. Beretninger følger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning. Den bekræfter mig i, at Flensborg for os er, hvad Eldorado var for spanierne ;) . Ser frem til næste beretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dag 2 blev til et par besøg hos 2 polske piger fra Engelsburg http://www.engelsburg-fl.de/

Først var jeg hos Julia, som jeg har besøgt en gang før. Hun er en sød pige, med et meget sødt ansigt, lidt ala naboens pige. Valgte 30 minutter til 50 euro + 20 euro for fransk uden.

Det franske var fint, dog uden at være fremragende. Dernæst fulgte sex i 4-5 forskellige stillinger. Må specielt nævne hendes ridning, som hun gør helt exceptionelt. Hun kan virkelig lave de rigtige bevægelser og hastighed.

Som altid bliver man tilbudt lidt at drikke når man kommer og bad er muligt før og efter. Alt i alt en fin oplevelse uden at være helt vildt.

Efter at have fået lidt at spise og gået lidt rundt på strøget i Flensborg, tog jeg ud til Olivia på Meiereistraße http://www.engelsburg-fl.de/models/olivia_page.htm

Hun er en helt ny pige på stedet. Valgte hende primært ud fra at hun er 1.80 høj. Mindes ikke at have prøvet en pige med de mål før.

Hun har ikke det alle kønneste ansigt, på ingen måde grimt, men går man efter en superhottie er det ikke hende her man skal besøge. Hendes krop derimod er superlækker. Muskuløs mave og en rigtig god røv og så synes jeg det er superfrækt med så høj en pige.

Prisen for 30 minutter, var igen 50 euro + 20 for fransk uden. Hun gav en god gang fransk, med fræk øjenkontakt og lidt dirty talk. Hun var dejlig våd forneden da vi gik over til sex. Sexakten foregik i de gængse stillinger og specielt nød jeg at tage denne høje pige hende i missionæren. Hun er lidt af en frækkert i sengen, det bliver sikkert endnu bedre hvis man besøger hende nogen gange.

Det var så det for denne gang. Kan godt anbefale at tage en tur til Flensborg. Det er en meget hyggelig by at gå rundt i og så er der selvfølgelig masser af søde købepiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Tak for en god beretning

Flensborg er en dejlig by med smukke piger, og købepigerne er til at betale.

har selv kigget på hende den lange tynde polak tror det kunne være sjovt at knalde med hende.

M.V.H knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Flensborg tirsdag den 28. januar.

den eneste adresse, Finkenstrasse, hvor de ville modtage danske kroner var  hos denne unge mø.http://www.fair-girls.de/Flensburg/1057

desværre.

aftalte blow uden, sex med og massage, ½ time. kr 600

blow varede 3 minutter, så på med dutten, lidt mere sutteri, så olien på fyren, og i skridtet på sig selv.

op og ride, med den ene hånd på gummiet, ikke nemt at holde begejstringen.

med den olie og ingen kødkontakt, skiftede stilling 7-8 gange, brugte hånden, nyt dut på og suttede, til udløsningen kom.

ikke en krone værd.

jeg protesterede flere gange, uden aksept. det var husets regler, sagde Angela

Brugte hænderne meget på hendes ungpige bryster, og modvilligt i skridtet, så der kunne komme lidt ophidselses på drengen.

havde betalt for blow uden, og ikke alt det olie.

massage det fik jeg ikke.

var færdig efter ca 20 minutter, på trods af at jeg sagde vi havde god tid.

Angela forstod ikke dansk, tysk, eller engelsk.

burde havde gået igen.

Så kr 600 spildt

gør det ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt skal man være rigtig heldig for at få en god oplevelse i Finkenstrasse.

 

Burde gaden ikke omdøbes til Fickenstrasse  :lol:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Burde gaden ikke omdøbes til Fickenstrasse  :lol:

 

Det troede jeg faktisk at der stod oprindeligt - læste det hurtigt over ! **GG* :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været i Finkenstrasse siden Niki fra Hamborg var der sidst, det er efterhånden et par år siden. Hun var god, men er så vidt jeg ved ikke aktiv mere. Efter hun er stoppet er Finkenstrasse ikke et sted jeg gad bruge penge mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Har ikke været i Finkenstrasse siden Niki fra Hamborg var der sidst, det er efterhånden et par år siden. Hun var god, men er så vidt jeg ved ikke aktiv mere. Efter hun er stoppet er Finkenstrasse ikke et sted jeg gad bruge penge mere.

Det var vist også på tide hun stoppede,da jeg så hende sidst for et par år siden,manglede hun et par tænder og jeg skulle ikke nyde noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fickenstein

Var i Flensborg tirsdag den 28. januar.

den eneste adresse, Finkenstrasse, hvor de ville modtage danske kroner var  hos denne unge mø.http://www.fair-girls.de/Flensburg/1057

desværre.

aftalte blow uden, sex med og massage, ½ time. kr 600

blow varede 3 minutter, så på med dutten, lidt mere sutteri, så olien på fyren, og i skridtet på sig selv.

op og ride, med den ene hånd på gummiet, ikke nemt at holde begejstringen.

med den olie og ingen kødkontakt, skiftede stilling 7-8 gange, brugte hånden, nyt dut på og suttede, til udløsningen kom.

ikke en krone værd.

jeg protesterede flere gange, uden aksept. det var husets regler, sagde Angela

Brugte hænderne meget på hendes ungpige bryster, og modvilligt i skridtet, så der kunne komme lidt ophidselses på drengen.

havde betalt for blow uden, og ikke alt det olie.

massage det fik jeg ikke.

var færdig efter ca 20 minutter, på trods af at jeg sagde vi havde god tid.

Angela forstod ikke dansk, tysk, eller engelsk.

burde havde gået igen.

Så kr 600 spildt

gør det ikke igen

Hos Engelsburg kan du godt betale med danske kroner,jeg har selv set en seddel i pigernes private rum ,hvor der står hvad de danske kroner svarer til i Euro.

Hvis man vil være nogenlunde sikker på en god oplevelse,så besøg de piger som kommer fast til Flensborg,så er man næsten sikker på en god oplevelse ellers ville de jo ikke kunne blive ved med at komme igen.

Den uge du var kunne du ha besøgt Vivian hos Engelsburg ,som er rigtig dejlig eller Lisa som er en vulkan i sengen,noget af det vildeste man kan opstøve i Flensborg,man skal ikke lade sig narre af ,at hun ikke er modelsmuk-hun giver den max gas

fick...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Engelsburg kan du godt betale med danske kroner,jeg har selv set en seddel i pigernes private rum ,hvor der står hvad de danske kroner svarer til i Euro.

Hvis man vil være nogenlunde sikker på en god oplevelse,så besøg de piger som kommer fast til Flensborg,så er man næsten sikker på en god oplevelse ellers ville de jo ikke kunne blive ved med at komme igen.

Den uge du var kunne du ha besøgt Vivian hos Engelsburg ,som er rigtig dejlig eller Lisa som er en vulkan i sengen,noget af det vildeste man kan opstøve i Flensborg,man skal ikke lade sig narre af ,at hun ikke er modelsmuk-hun giver den max gas

fick...

Hvorfor ikke veksle til € i skal jo alligevel købe lidt grænsegodter med hjem, så man behøver ikke at have overskydende € i lommen på hjemrejsen-

Vivian er en af mine favoritter, generelt mener jeg at kvaliteten hos Engelsburg er i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var vist også på tide hun stoppede,da jeg så hende sidst for et par år siden,manglede hun et par tænder og jeg skulle ikke nyde noget

 

Er det den samme Niki vi snakker om?

Det er hende jeg mener:

 

http://citysex.de/kontakte/frauen/hure-prostituierte/hamburg/modelle-niki_860.htm#guestbook

 

Hun manglede nu ingen tænder da jeg var der sidste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke veksle til € i skal jo alligevel købe lidt grænsegodter med hjem, så man behøver ikke at have overskydende € i lommen på hjemrejsen-

Vivian er en af mine favoritter, generelt mener jeg at kvaliteten hos Engelsburg er i top.

 

Jeg vil også sige: Når I krydser grænsen, så hav Euro med. Lad være med at forvente at kunne betale i danske kroner. Selv om nogle af pigerne har en del danske kunder, er de der jo altså primært for det lokale tyske marked. Så hvis man vil kunne betale i danske kroner betyder det to ting: For det første begrænser det udvalget til dem, der vil modtage DKK, og for det andet giver de som regel en ret dårlig vekselkurs. Det sidste gælder forresten også i de butikker i Flensburg, der modtager DKK. Hvis man kommer derned jævnligt (eller andre steder i Europa), er det jo ikke noget problem at ligge inde med nogle Euro. Kursen ligger ret fast til DKK.

Derudover er der masser af gode oplevelser at hente i Flensburg hvis man ser sig for og sætter sig ind i tingene, blandt andet ved at læse ældre indlæg her i forummet. Nogen gange kan man muligvis klare sig med at kunne snakke engelsk, men hvis man kan noget tysk er det nummer et.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også sige: Når I krydser grænsen, så hav Euro med. Lad være med at forvente at kunne betale i danske kroner. Selv om nogle af pigerne har en del danske kunder, er de der jo altså primært for det lokale tyske marked. Så hvis man vil kunne betale i danske kroner betyder det to ting: For det første begrænser det udvalget til dem, der vil modtage DKK, og for det andet giver de som regel en ret dårlig vekselkurs. Det sidste gælder forresten også i de butikker i Flensburg, der modtager DKK. Hvis man kommer derned jævnligt (eller andre steder i Europa), er det jo ikke noget problem at ligge inde med nogle Euro. Kursen ligger ret fast til DKK.

Derudover er der masser af gode oplevelser at hente i Flensburg hvis man ser sig for og sætter sig ind i tingene, blandt andet ved at læse ældre indlæg her i forummet. Nogen gange kan man muligvis klare sig med at kunne snakke engelsk, men hvis man kan noget tysk er det nummer et.

 

Nogle gange kan man også opleve at pigerne lige prøver priserne af og starter med f.eks € 80,- for en halv time, men ret hurtigt finder ud af at man kender priserne og lader sig nøje med de sædvanlige € 50,-/½ time, medmindre man forlanger noget ekstra eller det er en rigtig flot model.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange kan man også opleve at pigerne lige prøver priserne af og starter med f.eks € 80,- for en halv time, men ret hurtigt finder ud af at man kender priserne og lader sig nøje med de sædvanlige € 50,-/½ time, medmindre man forlanger noget ekstra eller det er en rigtig flot model.

50€ er for en halv time inc. fransk med gummi, det er dog ikke sikkert at den halve time er længere end til man kommer.

80€ er for en halv time uden gummei, her plejer en halv time at være 30 minutter.

Dette er de normale takster i Flensborg; men der er jo nogen der prøver at narre turister, her må man sige nej og gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

50€ er for en halv time inc. fransk med gummi, det er dog ikke sikkert at den halve time er længere end til man kommer.

80€ er for en halv time uden gummei, her plejer en halv time at være 30 minutter.

Dette er de normale takster i Flensborg; men der er jo nogen der prøver at narre turister, her må man sige nej og gå.

 

Nogen tager kun EUR 70 for en halv time med fransk uden. Men ellers kan vi tilføje:

 

EUR 120-130 for en hel time, typisk inklusiv fransk uden, hvis pigen tilbyder det. Enkelte steder kan man få en time for EUR 100, men så er det fransk med gummi. Der er også enkelte populære piger, som ligger på 150 EUR for en time med alt inklusiv.

 

Desuden (for det meste):

En halv time =  en udløsning

En hel time = to udløsninger.

 

Alle disse "standard priser" gælder forresten også mange tilsvarende steder rundt omkring i Tyskland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Så var jeg lige en tur i flensborg og handle lidt ind :cool: havde tjekket diverse steder, og der er en lækker ung pige på finkenstrasse 6, Lucia fra ungarn kun 21 år

164cm og bruger str. 32 små pæne bryster, jo hun skulle da prøves da tiden ikke lige var til p-club. så det blev lucia i en halv times tid med fransk med gummi og

kneppe hende bagfra wauu en lille lækker røv. prisen på 50 € for sådan en lækker ung pige er sku okey, lidt tatoveringer og måske et alternativt udseende men hun er

meget ung og ikke meget indlevelse i selve sexen men hel fin omgang, hun er der vist ikke længe siger hun da hun ikke bryder sig om stedet men hun kan anbefales.

http://hot-girls-web.com/joomla_flensburg/index.php/frauen her kan i se skønheden drenge. :-P

 

M.V.H Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ALTID betale med Kr i Flensborg. Men prisen kan blive lidt ekstra høj hvis man gør det.

 

Personligt har jeg kun haft én dårlig oplevelse i Finkenstrasse og har da været der en del gange.

Det var en ældre kvinde som ville ha jeg skulle komme efter 5 min og det styrer man ikke altid selv

hvor hurtigt det går.

 

Generelt er der mange unge piger i Finkenstrasse, hvilket ikke lige er mig....men det er så fandens

let at parkere der og stedet er ok diskret.

Det er lidt af et problem hvis man ikke er til unge piger, fordi det er dem som giver den bedste sex,

de ældre er ofte udbrændte og gider lige blæse i 1 min og resten er med hånden. Rigtig svært at

finde en rar ældre pige som giver det man har aftalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

God parkering findes ved alle Engelsburgs lejligheder - også Taubenstrasse 50 m. fra Finkenstrasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ALTID betale med Kr i Flensborg. Men prisen kan blive lidt ekstra høj hvis man gør det.

 

Personligt har jeg kun haft én dårlig oplevelse i Finkenstrasse og har da været der en del gange.

Det var en ældre kvinde som ville ha jeg skulle komme efter 5 min og det styrer man ikke altid selv

hvor hurtigt det går.

 

Generelt er der mange unge piger i Finkenstrasse, hvilket ikke lige er mig....men det er så fandens

let at parkere der og stedet er ok diskret.

Det er lidt af et problem hvis man ikke er til unge piger, fordi det er dem som giver den bedste sex,

de ældre er ofte udbrændte og gider lige blæse i 1 min og resten er med hånden. Rigtig svært at

finde en rar ældre pige som giver det man har aftalt.

 

Jeg vil så absolut fraråde at betale med danske kroner i Flensburg, både hvad glædespiger og forretninger angår. Dem, der tager imod dem, tager sig alt for godt betalt for det. Hæv penge i automaten (helst ikke forlidt ad gangen, da det koster gebyr), eller veksel i banken hjemmefra.

 

Hvad angår de unge piger og parkering, så kig på Engelsburg-lejlighederne i Harrisleer Str. 27 og Meiereistr. 3 (ikke ret langt fra Finkenstr.). Der er tit lidt mere modne piger (30'erne), og man kan parkere hundrede meter længere nede ad gaden på en halvstor parkeringsplads.

 

http://engelsburg-fl.de/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God parkering findes ved alle Engelsburgs lejligheder - også Taubenstrasse 50 m. fra Finkenstrasse.

 

Det er ikke helt korrekt. Ude på Glücksburger Str. kan parkering godt være en udfordring...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke helt korrekt. Ude på Glücksburger Str. kan parkering godt være en udfordring...

Alle de gange jeg har været der har der været masser af parkeringspladsen inden for 50 meters afstand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...