Hop til indhold
Thomsen

Massage udendørs.....

Recommended Posts

Husker engang, at der var et thai-sted hvor massage blev tilbudt udendørs....også den frække del. ;-)

Er der kendskab til lignende, osse ikke-thai, som kunne være interessant......?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Malle 1980 måske ?

Hej Alko, Hvad får dig til at tro at Malle tilbyder udendørs massage;)?

Har du prøvet?, Der står nemlig ikke noget om udendørs massage i hendes annonce:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

penge kan gøre meget og det er tænkt som et forslag intet andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 21 timer siden:

penge kan gøre meget og det er tænkt som et forslag intet andet

Hvis du tror at det "bare" handler om penge, så tar du grueligt fejl af mig Sir.....dem der kender mig ved godt at Idet ikke handler mest om penge hos mig INTET kan nogensinde tilkøbes hos mig og jeg tar ikke imod penge for noget som helst andet end det jeg præcist tilbyder!

Jeg tilbyder IKKE noget udendørs overhovedet, ellers havde det klart været anført i mine annoncer. Jeg bor i lejlighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 15 timer siden:

Hvis du tror at det "bare" handler om penge, så tar du grueligt fejl af mig Sir.....dem der kender mig ved godt at Idet ikke handler mest om penge hos mig INTET kan nogensinde tilkøbes hos mig og jeg tar ikke imod penge for noget som helst andet end det jeg præcist tilbyder!

Jeg tilbyder IKKE noget udendørs overhovedet, ellers havde det klart været anført i mine annoncer. Jeg bor i lejlighed

Det vidste jeg godt ;-) Derfor har jeg ikke spurgt.

Men andre piger som kunne tænkes at tilbyde denne service må gerne byde ind, evt på PM.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...