Hop til indhold

Thaipige i Randers?

Featured Replies

Skrevet

Hej, er der input til god massage og evt. ekstra i morgen

savner lidt lidt Geog fra Ninas i Århus. Jeg skal til Randers i morgen, noget der kender en pige der kan give god massage, og lidt pirring?

vh

Skrevet

Ja Prim hos Asian thaimassage på Århusvej 34 i Randers. Vil anbefale du bestiller tid

Skrevet

Her skal du så nok være "indstillet" på, at du betaler for 60 min men at du er ude igen efter 30.

Skrevet

Og så skal du være indstillet at blive til skue for den kørende trafik, det er en meget trafikeret vej, og lige omkring et blinklys, så ikke et sted jeg har lyst til at blive beskuet.

Skrevet

Monty - du kan da bruge bagdøren

Skrevet

Går du 50 meter hen af vejen kommer du til en Dansk massør som giver en kanon god massage og HJ til samme penge. :)  Samtidig yder hun en god service hvor kunden er i centrum og ikke som hos Asian massage hvor der snydes med tiden.

Skrevet
Bamsefyr skrev, for 2 timer siden:

Går du 50 meter hen af vejen kommer du til en Dansk massør som giver en kanon god massage og HJ til samme penge. :)  Samtidig yder hun en god service hvor kunden er i centrum og ikke som hos Asian massage hvor der snydes med tiden.

? Hvem, hun annoncerer da ikke?

Skrevet

Til alle jer der har skrevet privat og kommentar.

Hun er lige her. Husk at læse alle anmeldelserne så ville i finde ud af hvordan i kommer i kontakt med hende. Hun har en profil herinde. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.