Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der kender noget til hende, hun har lovet mig 3 gange i dag at sende adr. men har ikke sendt, syntes det er for dårligt. Hun siger hun bor 3 min fra Valby station, eller var det Hvidovre  Kan ikke finde ud af at lægge link ind. sorry

På forhånd TAK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Livsnyder 80 skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der kender noget til hende, hun har lovet mig 3 gange i dag at sende adr. men har ikke sendt, syntes det er for dårligt. Hun siger hun bor 3 min fra Valby station, eller var det Hvidovre  Kan ikke finde ud af at lægge link ind. sorry

På forhånd TAK

Det er 3 minutter fra Valby Station. Mærkeligt ikke at sende adressen hvis du ringet/skrevet flere gange. På den måde får man sgu da ikke ret mange kunder. Har været der et par gange og der havde de vist ikke særlig mange kunder. 

Redigeret af Lagaffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har os besøgt dem for noget tid siden

mødte den spinkle pige fra Nordre fasanveje 39

fik noget der på menuen kaldtes massage

men det var noget makværk

 

kommer nok ikke igen.

der er mange steder der bedre

 

gadaffi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til Lagaffe og Tatra, ja jeg syntes også det er mærkeligt, hun sagde alle 3 gange at hun omgående vil sende adr. men jeg fik ikke nogen.

Tak til Martinbanke. Ja så skal jeg nok heller ikke besøge dem, da det er massagen jeg går efter da jeg har fået en fibersprængning i venstre ben og en nerve i klemme. Hun fortalte mig eller at det var noget hun kunne klare på 1 times Thai massage. 

Jeg søgte en anden da min faste Thai havde telefonsvarer på hele dagen, så enten holder ferie eller taget på strandtur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Livsnyder 80 skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen der kender noget til hende, hun har lovet mig 3 gange i dag at sende adr. men har ikke sendt, syntes det er for dårligt. Hun siger hun bor 3 min fra Valby station, eller var det Hvidovre  Kan ikke finde ud af at lægge link ind. sorry

På forhånd TAK

Er meget sikker på at det er Molbechsvej 13.

Det er en klinik der har været lejet ud til mange forskellige i de senere år, og den ligger cirka 3 minutter fra Valby Station.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, 1 time siden:

 

Er meget sikker på at det er Molbechsvej 13.

Det er en klinik der har været lejet ud til mange forskellige i de senere år, og den ligger cirka 3 minutter fra Valby Station.

Det er Molbechsvej, og jeg fik en helt uduelig massage forleden af Maja, men hun er nu et yndigt lille væsen med et sprød kurvet krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Livsnyder 80 skrev, for 8 timer siden:

Tak til Lagaffe og Tatra, ja jeg syntes også det er mærkeligt, hun sagde alle 3 gange at hun omgående vil sende adr. men jeg fik ikke nogen.

Tak til Martinbanke. Ja så skal jeg nok heller ikke besøge dem, da det er massagen jeg går efter da jeg har fået en fibersprængning i venstre ben og en nerve i klemme. Hun fortalte mig eller at det var noget hun kunne klare på 1 times Thai massage. 

Jeg søgte en anden da min faste Thai havde telefonsvarer på hele dagen, så enten holder ferie eller taget på strandtur.

Prøv Sarathip i Rødovre Centrum. Der er nogle erfarne damer der virkelig kan massere. Der er til gengæld ingen mulighed for ekstra men det gør måske ikke så meget. Du skulle jo nødig have flere fibersprængninger ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Det er Molbechsvej, og jeg fik en helt uduelig massage forleden af Maja, men hun er nu et yndigt lille væsen med et sprød kurvet krop. 

Ja Maja er virkelig cute, men massage er nok ikke hendes spidskompetence. Har tidligere fået massage af hende men jeg håbede da hun ville blive bedre med tiden. Det virker så ikke som om det er tilfældet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

TAK alle sammen for jeres venlige svar. Jeg har tidligere været i Rødovre, mener det var hende som senere åbnede på Hovedvejen i Glostrup Mener klinikken hed DINA . Hun er desværre stoppet, hun var så venlig at give mig hendes tlf. nr. Men da jeg ringede sidste uge blev der blot sagt, Ingen Abon. på dette nr. Mødte hende for 3-4 uger siden Glostrup Centret, da oplyste hun at hun endnu ikke havde fået nyt lokale. Hun var virkelig god til massage og ikke noget ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i vil dele tlf og adresser, så læg venligst et link så vi kan se at det er noget der reklameres offentligt med. 

Ellers risikere i at vi vælger at slette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Gammel rotte skrev, den 25/7/2018 at 12:46:

Det er Molbechsvej, og jeg fik en helt uduelig massage forleden af Maja, men hun er nu et yndigt lille væsen med et sprød kurvet krop. 

Kan man få fuld pakke hos Maya? Det kunne jo være interessant når nu massagen ikke er værd at skrive om.

Da jeg var der fik jeg et handjob men spurgte ikke til fuld pakke - dumme mig 

Og er der nogen der har erfaring med hende der hedder Bee i deres annonce?

 

Redigeret af Lagaffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 19 timer siden:

Kan man få fuld pakke hos Maya? Det kunne jo være interessant når nu massagen ikke er værd at skrive om.

Da jeg var der fik jeg et handjob men spurgte ikke til fuld pakke - dumme mig 

Og er der nogen der har erfaring med hende der hedder Bee i deres annonce?

 

Mht. Maya, så skriger billederne et rungende ja.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Det har du fuldstændig ret i. Men intentioner med billeder kan snyde, så tænkte mere om der er nogen der reelt har fået fuld pakke hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...