Hop til indhold
Guest Yuki

Lisa på Nørrebro, super oplevelse

Recommended Posts

Guest Yuki

Har besøgt Lisa som holder til tæt på nørrebro centeret.

De heldige som har besøgt Jessy tidligere på måneden kan nok genkende lejligheden på hendes billeder, det er netop det samme sted ;) Derfor kan man roligt stole på at de er nye, dog sætter hun håret lidt anderledes.

Jeg endte med en time. Startede ud med et herligt blow, efterfulgt af cowgirl, missionær og til slut doggystyle hvor jeg ikke kunne holde længere :D Derefter fik jeg en god omgang massage, og det var hun også meget god til. Vi sluttede af ude i badet hvor jeg følte mig som en lille dreng. :wub:

Vi talte lidt om hvor varmt vejret er, fortalte hende at vi kommer op på 30 grader de næste dage, det var hun ikke særlig begejstret for :D

Hun ved ikke hvor længe hun bliver.

Så alt i alt en super omgang med en smuk petite pige. 

Redigeret af Yuki

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare til information har hun fået utallige dårlige anmeldelser tidligere. I øvrigt er hendes priser steget betragteligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Yuki

Fair nok, så var jeg vidst heldig. Kunne ikke finde de tidligere anmeldelser, der er så mange der kalder sig Lisa. (Kan desværre ikke slette tråden, så lad den venligst falde til bunds)

Redigeret af Yuki

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Yuki

Tak for deleren. Hun ser petit lækker ud...mås man sige:D

Hæfter mig ved denne sætning. "I don't have boyfriend and this way I can get lots of experience in pleasuring a man and think you can teach me some new naughty things.':D Hun har sgu humor... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...