Hop til indhold

Black kiss/rimming

Featured Replies

Skrevet

Er her nogle der kan anbefale nogle piger der tilbyder Black kiss/rimming helst nogle der er aktuelle nu udover Roxanne hende kender jeg godt til =;-)

Skrevet

It is as you know is a chemistry issue. Many do it but you can imagine all us men are not clean back there! Stella who returns this weekend offers it

Skrevet
  • Author

Ok Stella, i wil look for her.

Skrevet

She is great to everything else so I can only assume her rimming is good

Skrevet
dongding skrev, for 2 timer siden:

all us men are not clean back there

Så er det da bare at tilbyde røvspuling, fjernelse af bær - og evt. meget langsom udtrækning af hårene rundt om røvhullet først ;-)

Skrevet
  • Author

Tror bare jeg nøjes med et grundigt bad

Skrevet

Med sæbe.

Det jeg ville sige var, at bollefabrikken i valby har en del proffe piger, som i mange tilfælde kan levere en rimming. Men tag for alles skyld hensyn til naboerne ( parkering ude af syne, hurtigt ind hurtigt ud).

Skrevet
  • Author

Kender ikke helt bollehuset, et link evt

Skrevet
dongding skrev, for 4 timer siden:

Anyone is able to share a link to a review of this Stella? She looks amazing - but when you search on "Stella" quite a lot of results come up, pointing to out-dated ads - so it's not easy to know which one (if any?) of the reviews are specifically for this Stella... 

Skrevet
dongding skrev, for 35 minutter siden:

I reviewed her about a month ago

Will try to have a look:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.