Hop til indhold
kasper00102

La Vita

Recommended Posts

Mandag blev det min tur til at teste det nye koncept hos pigerne på La Vita ved Wallenhorst. Min første gang på klub og mit første bidrag til dette glimrende forum - alt i alt en masse første gang. Jeg valgte klubben vel vidende at der var langt osv., men tænkte at tog man det ud af ligningen ville det være et godt sted at starte. Mandag passede perfekt ind i mit civile liv, og så var det jo bare med at starte dieselmonsteret op og komme ud på autobahn. Jeg vidste også at jeg blev nødt til at være retur om aftenen, så det ville være en tur med lige dele spass og vanvid. Jeg har gennem længere tid været nysgerrig på de tyske muligheder, og mener at man fortyder alle de ting man aldrig fik gjort. 

Jeg ankom ved åbningstid mandag og blev introduceret til priserne på 25 euro ved indgang og 25 euro per tur med pigerne. Ikke så tosset,.. Jeg var eneste på klubben i starten og da det jo var mit første besøg på klubben blev jeg vist rundt. Der var 2 piger mellem kl. 10 og 12 hvorefter der kom 3 piger mere. Det var en varm dag så der var mulighed for at sole sig udenfor hvilket nogle af pigerne benyttede sig af inden deres vagt.. Lækkert syn... Min første pige blev Chayenne www.clublavita.de/girls/chayenne/. En 'efter min smag' lækker pige med langt lyst hår og store kasser. Det var faktisk lidt svært om jeg skulle vælge hende eller Daniela www.clublavita.de/girls/daniela/, der med sin lidt mere petite krop også var lækker.. Men jeg vidste at Chayenne var mottofrau og særligt god til de franske lege, så tænke at et blow af hende måtte være ret lækkert. Jeg fik at vide at jeg kunne få et blow og ficken ohne for 5 euro mere. Så de 25 euro er for standard blow + ficken i forkellige stillinger. Jeg fiskede 30 euro frem og i omklædningen hvor pengene lå i mit skab mødte jeg en anden kunde som gav mig de vise ord med på vejen 'Jeder fick zählt' . Med de ord i hovedet skulle der erobres tysk/polst territorie, måske en slags payback for 1864. Chayenne, havde styr på det og efter et lækkert blow fik jeg den helt store ridetur og skød kanonen af i en doggie. Bestemt 30 euro værd :razz: Derefter måtte jeg lige genvinde styrken udenfor hvor www.clublavita.de/girls/adina, tog sol på sin fridag. Det var frækt, for pludseligt kom den anden gut hen til hende og smurte hende ind i sololie og legede med hendes bryster og klit. Wow, tænkte lige om jeg var i en eller anden drøm eller virkelighed. Jeg skulle desværre videre, men nåede en tur med Daniela inden hjemturen... En fræk og stram sag .. lækre kasser og dejlig på lagenet. Var godt nok helt forpustet inden jeg satte mig i øsen for at vende tilbage til hverdagen med familie, kæreste, sommehusferie osv. Ved godt at det nok ikke er helt moralsk rigtigt, men som min tyske wingman sagde - jeder fick zählt. Turen hjemad var ret lang pga. stau, men med et lille smil på læben efter en formiddag med viel spass gik det fint.

+ hyggelig atmosfærer, ok lækre piger, klub ligger væk fra store byer, billigt, en del offentligt sjov og ballade, nemt at finde, lækker ficken, god fordeling mellem mænd og kvinder da jeg var der, haremsfølelse

- Afstand, skal have hotel næste gang, husk blå piller - for der er en dejlig kvindebuffet, maden er dog ikke noget der imponerer, så spis godt inden, kvinder er ikke superlækre men ku' godt alle, manglede lidt GFE, der var håndværkere på klubben for at fixe en radiator

Alt i alt en god førstegangsoplevelse, ser frem til at bidrage med flere indlæg til andre erobrere af det tyske marked.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dk - La Vita - Dk på samme dag har jeg gjort flere gange for år tilbage. 7-8 timer i bilen og 10 timer i klubben så er den dag gået.:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...