Hop til indhold
Sexeren

Eva, Beauty slim petite in Odense

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255269

Jeg har tidligere besøgt Eva, nu i nyt look...

Vi mødtes mandag aften, startede med dejlige våde kys, ja nok i 3-5 minutter..

Rigtige tungekys.. og gode omfavnelse..

Så lige i et hurtig bad, for at vende tilbage til Eva, som nu havde smidt kjolen..

Vi fortsatte kysseriet, mens mine hænder vandrede rundt på den skønne krop,..

Her er ingen berøringsangst.. der må røres over alt.. baller, bryster, den lille pussy..

Mit kysseri fortsatte ned til de dejlige b skåls bryster..  samtidig med at jeg fik pirret den "lille" mellem hendes lår..

Så blev Eva væltet omkuld, og jeg begyndte på et dejligt langt tunge spil,  slikke for og bag. Hvor den blev mega våd.. rent guf..

Eva er utrolig smidig, kan få benene helt op over hovedet.. så er det nemt at komme til i de nedre regioner..

Nu op og kysse de dejlige bryster, og fortsatte med tungekysseri..

Men Eva mente det var min tur til at få noget på den dumme..

Det fik den, blow og gakking, så det sitrede i hele kroppen..

Pjerrot helt ned i halsen, så drøblen kunne mærkes..

Det fik hele min krop til at sitre, så fra at ligge på knæ, måtte jeg ned og ligge..

Her fortsatte hun, blow og gakking.  til der næsten var kanonfest,  de sidste stryg forgik med hånden, mens de glatte boller blev slikket..

Lidt aftørring, kyssede og snakkede nogle minutter inde et hurtig bad, i tøjet og dejlig kys til afsked.

Blev lukket ud af bagdøren..

Sexeren

PS, tidliger anmeldelser her.:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Eva https://annoncelight.dk/showad/255269 som var et absolut godkendt besøg, tæt på samme oplevelse som @Sexeren

Betalte kr.600.- + kr.100.- for kys, de penge var givet godt ud, hun kysser gerne meget og med tunge. Køn, sød og smilende pige som giver en god oplevelse. Men syntes dog ikke ordet petit passer på hende, men absolut heller ikke tyk. Flot naturlig krop, og måske har jeg bare besøgt for mange tynde piger, til at ville bruge ordet petit om Eva.

jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen, inden hun rejser næste tirsdag/onsdag, og så kommer hun tilbage til Århus efter en lille kort ferie i Polen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi til endnu en tur, på hendes sidste dag i Odense. Fik endnu en gang en super oplevelse, med dybe og mange kys, og så kan hun finde ud af blow. Så på trods af at hendes type og krop ikke er mit første valg, så er jeg vildt tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...