Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/255136

Er der nogen der har besøgt disse smukke unge thai piger...... ??

Billederne tænder ihvertfald mig - og det ville jo være rart for Esbjerg at have nogle Thai piger, der giver
ydelser som de velkendte Ten og Am i Vejle og Bee i fredericia....... Ja trekantsområdet er jo fyldt med dejlige thai piger........suk suk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Held og lykke med dem der besøger pigerne...Priserne er da vilde i forhold til trekant området....

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, den 24/7/2018 at 14:48:

Held og lykke med dem der besøger pigerne...Priserne er da vilde i forhold til trekant området....

Priserne er da helt hen i vejret ... kr 1000 for FP i Århus og Omegn ... De må tro meget om sig selv ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alone2013 skrev, den 26/7/2018 at 06:55:

Priserne er da helt hen i vejret ... kr 1000 for FP i Århus og Omegn ... De må tro meget om sig selv ...

Kan kun give dig ret. Fatter ikke hvordan de kan tro de pludseligt kan køre med så meget højere priser end alle andre bare fordi de er i Esbjerg. Dejlige ser de ud, men nægter at betale noget der ligner det dobbelte af hvad man skal give for de skønne piger i Fredericia. ??? Tænker på piger som Ann og Bee. De kan da umuligt være bedre end dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarrggghhh 1500 for massage og sex, andre steder i Esbjerg giver man 1100 for en gang slatten BB plus massage og HJ. Jeg har dog ikk prøvet de 2 så skal ikke gøre mig klog på kvaliteten. Men ja Vejle og fredericia er noget billigere, men der er  også større udbyd.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøgte med et besøg for ca en uges tid siden. Kom aldrig ind i bygningen. Hoveddøren var låst. Ringede så op.. Nærmest ikke-eksisterende engelsk. Forstod kun come to back building. Gik om på den anden side. Fik så sms på dansk at jeg skulle komme op. Jo tak, men hvilken af de tre døre, skrev jeg tilbage. Intet svar. Ringede så op igen. Umuligt at kommunikere på engelsk. Fik så endnu en sms på dansk, where are you. Så gav jeg op. Totalt latterligt. Pigerne ser ellers søde ud! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, for 9 timer siden:

Forsøgte med et besøg for ca en uges tid siden. Kom aldrig ind i bygningen. Hoveddøren var låst. Ringede så op.. Nærmest ikke-eksisterende engelsk. Forstod kun come to back building. Gik om på den anden side. Fik så sms på dansk at jeg skulle komme op. Jo tak, men hvilken af de tre døre, skrev jeg tilbage. Intet svar. Ringede så op igen. Umuligt at kommunikere på engelsk. Fik så endnu en sms på dansk, where are you. Så gav jeg op. Totalt latterligt. Pigerne ser ellers søde ud! 

Hvor i Esbjerg holder pigerne til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
watthefoxsay skrev, den 28/7/2018 at 15:29:

Aarrggghhh 1500 for massage og sex, andre steder i Esbjerg giver man 1100 for en gang slatten BB plus massage og HJ. Jeg har dog ikk prøvet de 2 så skal ikke gøre mig klog på kvaliteten. Men ja Vejle og fredericia er noget billigere, men der er  også større udbyd.   

Øhh hvor ialverden er du dumpet ind henne, hvis du har betalt 1100 kr for en gang bb og et handjob??  Jeg har da godt nok fået fuld pakke i Storegade for en tudse hos Rayna et par gange.

Har for den sags skyld også fået fuld pakke i Fredericia til en tudse. Det de to piger i Esbjerg tilbød var jo nærmest med et stopur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tarp og Nørregade tager 1100, men måske bliver jeg snydt:( Rayna har jeg også betalt 1000 for men kun for 30 min. Man skulle ikke tro Esbjerg var DK 5 største by med det udvalg der er af piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...