psps 140 Skrevet 24. Juli, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=Miss_julie_side9 har haft en derinde som faktisk blev side 9 , hende her virker interesseret, men siger nej i sidste øjeblik, men jeg flyttede også tiden 4 timer frem nogle der har erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 24. Juli, 2018 synes måske det er lidt underligt, at have det profilnavn, hvis man vil være anonym , og så henvise til et offentligt nemt fundet foto men nogle kan jo ikke få opmærksomhed nok ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 24. Juli, 2018 ingen erfaringer ? skal på den i morgen formiddag,. er lidt usikker på det er fake Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 24. Juli, 2018 psps skrev, for 7 minutter siden: ingen erfaringer ? skal på den i morgen formiddag,. er lidt usikker på det er fake hvis det er fake, så håber jeg kun det kommer til at koste din tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 24. Juli, 2018 SnowmanDK skrev, for 5 minutter siden: hvis det er fake, så håber jeg kun det kommer til at koste din tid ja det har du ret i, og hvis det ikke er, så er hun sgu ret lækker ) tak for det positive svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 24. Juli, 2018 psps skrev, Lige nu: ja det har du ret i, og hvis det ikke er, så er hun sgu ret lækker ) tak for det positive svar Det var da så lidt. Man skal altid se positivt på tingene - det negative kan man ikke bruge til så meget. Ja hun er piv lækker - Jeg har også gang i hende... men afventer lige og høre om din oplevelse med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 24. Juli, 2018 SnowmanDK skrev, for 5 minutter siden: Det var da så lidt. Man skal altid se positivt på tingene - det negative kan man ikke bruge til så meget. Ja hun er piv lækker - Jeg har også gang i hende... men afventer lige og høre om din oplevelse med hende ok skrive lige en privat besked så 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 28. Juli, 2018 Sprang fra i sidste øjeblik Tror det måske er en fake profil Eller hun ikke tør men leger med tanken og ikke mere Lidt tidsspilde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
psps 140 Skrevet 5. August, 2018 Har nogen mødt hende Har fået tilbudt 2500 for en halv og 3000 for en hel time Lyder lidt pro ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg