Hop til indhold
HansG

thai no1 + Det Gule hus i Rødovre.

Recommended Posts

Hej "brothers in arms".

 

Søndagen skule gå med noget sjovt.. Budget sat til en nystrøget fra nordea hæveautomatens  laksefarvede papirlap.

 

Startede ud med massage hos Thai massage no1 i solnavej 71 i Søborg.. 500kr brugt på udmærket massage.. Fik pigen MIA. 

Havde over sms spurgt til NOI eller NOK? fik OK retur men endte så med MIA. Helt ærligt.. skriv dog hvem man får .. !.. Ikke at jeg skulle bruge det til noget var ude efter massagen.. og ville prøve stedet.

Massagen fin. 7 ud af 10. Hun kom godt rundt om, med fokus på det jeg bad om. Utrolig sjov, lavede meget fis med hende. 

Fil tilbud om en håndtrold... men takkede nej.

 

Der var 500 tilbage at "lege" med. og her bevæger man sig ud i en zone med stor risiko for fiasko.

 

Kørte forbi Jyllingvej lige ved krydset ålekistevej.. der er en "Thai wellnes"... hende der modtog mig lignede jeg ved ikke hvad,, jeg blev direkte bange. Ført ind i et rum. en aldrende pige kom og tilbød sig.. jeg fik besked på at vente 5 minutter... da den "unge" pige va igang med en kunde.. efter 5 min kom hun ind og fortalte at hun studerede i KBH.. Hvad i alverden hun studerede fatter jeg ikke.. da hun nok er past de 40 år--- eg gik ud og kørte mod endestationen ... det gule hus.

 

Kom ind.. der var 2 piger på vagt.. den eneste ledige var "rita". en ok til prisen fin pige.. men ville gerne ha mødt jenny....

men va fint tilfreds med mit valg til FP til 500.. i 15 min,,, ca...

 

Hun sprugte om jeg ville ha massage... Øh nej søde skat... vi har 15 minutter at lege med.. så nej. Vi gik igang og hun gav et semi øko blow. Med lidt drileri...

Temperaturen udenfor var på mindst 30 grader og følte jeg var i et drivhus.. hun svedte allerede inden vi gik igang.. ikke så fedt. Jeg fik pløjet hende lidt i en doggy.. og vendte hende til misionær.

gav helt op da det var varmt ad h til.

af med gummi og fik en fin hj.. med pirring og kys å brystvorter,, samtidig med jeg gav hende hele fingeren i kanal 2. ikke noget hun sådan brokkede sig over.. 

Der gik nok en del mere end 15 min.. 

Pigen 5 ud af 10

stedet 8 ud af 10 (der er ac i forhal/vente) men ikke i rum...

Diskret sted ja.

 

"gratis bad"

ud og over på mcD. en kold cola og hjemad..

 

Fin dag på farten og 1000 kr fattigere. Men 2 oplevelser rigere.

 

Hans G

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...