Guest Just yours Skrevet 23. Juli, 2018 Nogen der har haft fornøjelsen hos hende her...?? https://sugardaters.dk/show?alias=Pumamis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dykker Skrevet 23. Juli, 2018 Hun er desværre gennem nogle måneder IKKE lykkes at lave aftale med, men hun siger hele tiden hun er frisk, så håber det lykkes for dig, men høre gerne om det Kim Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 23. Juli, 2018 Jeg har også selv prøvet at lave aftale med hende uden held, men håber det sker en dag for hun lyder til at være ret frisk på det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Undercover 137 Skrevet 23. Juli, 2018 Nogle måneder?? Så meget tålmodighed har jeg sqtte.. så hatten af for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
broderskab 39 Skrevet 23. Juli, 2018 Skrev også til hende for måneder siden. Også dengang var hun meget frisk.. men alligevel ikke. Hun stoppede lige pludselig med og skrive og svarede aldrig igen måske andre har været heldige og fast holde hendes interesse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 23. Juli, 2018 Hun er da pist væk nu hun bliver omtalt herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 30. Juli, 2018 Hun er meget erfaren sexuelt efter hvad hun selv beretter ... Gang Bangs og den slags ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 31. Juli, 2018 GB Hmm hold da op...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snowman 3 Skrevet 12. August, 2018 Kan kun tilslutte mig denne tråd … Spild af tid at skrive til Pumamis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Just yours Skrevet 13. August, 2018 Nu gik jeg hende lidt på klingen, og prøvede at presse hende lidt, men det kvitterede hun med at slette mig på snap, og blokere mig på SD.... Hehe held og lykke med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 28. August, 2018 Kan bekræfte hun er spild af tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sting222 Skrevet 4. Oktober, 2018 Utroligt Vi aftaler jeg besøger hende med det samme og mangler bare adressen. Så forsvinder hun over en time med en syg vegrundelse. Skriver tilbage om jeg skaffe vil komme, vi aftaler nyt tidspunkt hvorefter hun forsvinder igen! Du holder simpelthen en for nar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg