Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Thai-fan72
Malk skrev, for 39 minutter siden:

Slet ingen som har haft fornøjelsen med Nana?

Prøv hende, hun må være den bedste til at fortælle dig det...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog en for holdet idag. Ville gerne til kl 16.30, men fik at vide at Nana først var ledig kl 17.00.  Så jeg indstillede mig på at det ikke skulle være idag og svarede “too late”. Så kom der svar igen. Come 16:45. Ok fair enough. 

Jeg kom til adressen kl 16.45. “I will open door in 5 minutes” var beskeden da jeg ringede fra gaden. Her burde Jeg nok være vendt om og gået min vej. Men jeg er en høflig mand med god opdragelse, så jeg satte mig og ventede til der var klart. Endelig lukket ind, så blev jeg vist ind i køkkenet, hvor Mena sad og så Thai film. “Wait 10 minutes pls”, en tidligere gæst var i bad. Her skulle jeg VIRKELIG være gået, men men men.... 

Endelig kommer jeg til, 30 min B2B med Hj. Penge betalt og jeg lægger mig på ryggen så jeg kan se Nana tage tøjet af. De nøgne billeder er ikke nye. Men Nana har et par store (for en Thai) let hængende bryster, ægte. Men også noget mave - let chubby. 

Massagen går igang og det er lidt som at være i myldretid. 3-4 minutters kuren rundt på min krop, og pga liderligheden var mini-me vågnet. Nana er nu sød nok, ikke specielt køn, men sød. Så tilbød hun mig spansk, hvilket jo var et godt forslag ift Hj. Men jeg ville nu gerne have en glidetur på ryggen. Så det fik jeg. 3-4 minutter. Så igen travlhed med jobbet. Så var det tid til spansk, og Nana sad på sengekanten, så jeg kunne kneppe hende mellem brysterne med vellykket resultat. 

Ud i bad, på gaden igen efter 30 min, inkl ventetid og bad. Nana er såmænd sød nok, men maskinel  

Kommer jeg igen? Nope. Jeg tror Mena kører pigerne hårdt. 

Det var rush hour, og ikke pleasant hour. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Malk skrev, for 10 timer siden:

Ud i bad, på gaden igen efter 30 min, inkl ventetid og bad. Nana er såmænd sød nok, men maskinel  

 

Bare for at forstå.. Du havde fra 16.45 ventet 5 minutter på at komme ind af døren, og dernæst 10 minutters ventetid inde i klinikken, og dine 30 minutter inkluderede både disse 15 minutters ventetid og et afsluttende bad? .. Altså reelt hvad?.. 10 minutter sammen med pigen?

Uanset hvad du betalte, så er det da komplet latterligt, hvis det er hvad du fik ud af de 30 minutter. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Crazy. Du siger "nej tak" til klokken 17, men stiller dig alligevel tilfreds med at komme til klokken 17.

Tricket har virket og du (som så mange andre) faldt i fælden.

Malk skrev, den 31/7/2018 at 23:48:

“too late”

Malk skrev, den 31/7/2018 at 23:48:

5 minutes

Malk skrev, den 31/7/2018 at 23:48:

Wait 10 minutes pls”

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...