Hop til indhold

Telebaren lukket

Featured Replies

Skrevet

Kære alle

Jeg har haft en del frække oplevelser på Telebaren, men den er desværre lukket.

Er der nogen, som kender til en telefonlinie, hvor man kan få en fræk oplevelse med telefonlir?

Skrevet

Hvad er telebaren?

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Noget, der hører sig fortiden til. :D

http://telebaren.com

Ah, OK, tak.

Jeg var engang på en bar, i London, hvor man blev sat ved borde med telefoner. Så skulle man ringe til et andet bord, hvis der var nogen man var interesseret i. Jeg troede det var noget i den stil, og kunne ikke se problemet i at sådan en bar lukkede..... den hører da mildest talt også fortiden til

Skrevet
  • Author
mr. sving skrev, den 25/7/2018 at 14:34:

Hvad med dette sted: https://kundeservice.yousee.dk/telefoni/tjenester/traefpunkt

Jeg kan godt lide beskrivelsen med at man ved hjælp af telefonens knapper kan vælge rum. Gætter på den beskrivelse er skrevet for mange år siden.

Tvivler på der så sker meget i rummene. Det er vel bare det gamle 0059, som var populært i slutfirserne.

Har overvejet det, men det koster 4,95 i minuttet og er ikke nær så godt som Telebaren...men tak alligevel..

Skrevet
  • Author
Iscenesat Virkelighed skrev, den 25/7/2018 at 11:33:

Noget, der hører sig fortiden til. :D

http://telebaren.com

Desværre. Jeg har ellers haft mange kinky oplevelser på Telebaren :-). Jeg har mødt mange frække kvinder, der legede med sig selv, hvilket tænder mig meget mere end et cam, hvor kvinden propper en dildo op i røven.

En fræk kvindestemme, der knækker over i orgasme mens de taler liderligt.... 

Jeg håber, at de åbner telebaren igen.

• 2 weeks later...
Skrevet

ja jeg elsker også telebaren og 0059 .tænke tit på hvor er alle de dejlig liderlig Q henne nu .de må da være et sted skriv hvis i ved det smiler

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author
jes midtfyn skrev, den 11/8/2018 at 10:16:

ja jeg elsker også telebaren og 0059 .tænke tit på hvor er alle de dejlig liderlig Q henne nu .de må da være et sted skriv hvis i ved det smiler

Håber, at den genopstår. Fatter ikke, at den lukkede

Skrevet

ahh  :( 0059 savner jeg ikke

som ung " lystig " fyr hvor tankerne kørte 110% omkring sex

de gratis muligheder ,som findes i dag var der ikke dengang.

der voldtog 0059 min sparekassebog:(

til sidst måtte der en spærring til.

Skrevet
stivert skrev, den 23/7/2018 at 13:24:

Er der nogen, som kender til en telefonlinie, hvor man kan få en fræk oplevelse med telefonlir?

http://sexlir.dk der kan du både chatte, webcamme og telelirre, lige sålænge tegnedrengen kan holde til det.

oppe i højre hjørne på hver enkelt piges profil, er der links til, hvad de tilbyder af uartigheder

så det er bare at vælge og vrage, go fornøjelse.

ellers så jeg et og andet sted at @liv også tilbød telesex, er det ikke rigtigt liv?

ellers spørg nogle af  de GP´er du tænder på, om de ikke vil lege med, det er vel bare et spørgsmål om kroner.

Hvis du kunne finde én GP med en god fantasi og snakketøjet i orden, så kunne det jo gå hen og blive rigtigt godt, måske som en opvarmning inden et besøg.

• 2 months later...
Skrevet

den gang var det jo ikke Gp  det var bare piger der var liderlig og vil havde sex smiler .de  piger er der vel liderlig i nu og vil havde sex men hvor er de .har prøve sexlir men der var ikke meget sex i det hihihi

• 2 years later...
Skrevet
tvr skrev, den 25.7.2018 at 11:38:

Jeg var engang på en bar, i London, hvor man blev sat ved borde med telefoner. Så skulle man ringe til et andet bord, hvis der var nogen man var interesseret i

Det koncept har jeg også prøvet, bare ikk i London :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.