Hop til indhold
caspar den lange

smuk 22 årig slavepige

Recommended Posts

Prøve at kontakte hende og fik følgende svar:

Tak for din henvendelse. Før jeg sender mere info, skal du vide at dette er et yderst eksklusivt setup, diskret midt i centrum af København, med ægte dominans og træning af ægte, unge, smukke slavepiger. Det koster typisk 1500,- for f.eks. at bruge den unge slavepiges mund i en halv times tid. Det er uden gummi og du kan komme i hendes mund. Hun synker pænt, når hun får lov. Jeg træner flere slavepiger og dette med at bringe en fremmed ind og lade hende servicere ham er en del af denne træning. De er alle meget, meget dygtige til deepthroat, og opdrages i det hele taget som sexslaver af højeste kvalitet. Slavepigen er altid blindfolded fra start til slut, og jeg tager mig af alt det praktiske omkring seancen. Jeg deltager ikke, du har hende alene, men døren til rummet efterlades på klem af sikkerhedshensyn. Er du lynhurtig kan det evt. blive i morgen fre dag kl 13.00. Hvis du forsat er interesseret i en oplevelse med ÆGTE dominans og en meget, meget smuk og lydig pige, så lad mig høre præcis hvad du kunne tænke dig at bruge hende til - alt er i teorien muligt, men prisen indrettes derefter - hvor længe, og hvornår det vil passe dig. Oplys også alder, højde, vægt og pikmål.

Og så tabte jeg ligesom interessen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man jo generelt være varsom med at drage forhastede slutninger, men den tekst giver da i den grad begrundet mistanke om, at der er tale om en ung pige, som enten i kraft af trusler eller forelskelse bliver tvunget ind i noget, som hun måske ikke selv helt er klar over konsekvenserne og langtidsvirkningerne af.

Men man kan jo blive positivt overrasket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøve at kontakte hende og fik følgende svar:

Tak for din henvendelse. Før jeg sender mere info, skal du vide at dette er et yderst eksklusivt setup, diskret midt i centrum af København, med ægte dominans og træning af ægte, unge, smukke slavepiger. Det koster typisk 1500,- for f.eks. at bruge den unge slavepiges mund i en halv times tid. Det er uden gummi og du kan komme i hendes mund. Hun synker pænt, når hun får lov. Jeg træner flere slavepiger og dette med at bringe en fremmed ind og lade hende servicere ham er en del af denne træning. De er alle meget, meget dygtige til deepthroat, og opdrages i det hele taget som sexslaver af højeste kvalitet. Slavepigen er altid blindfolded fra start til slut, og jeg tager mig af alt det praktiske omkring seancen. Jeg deltager ikke, du har hende alene, men døren til rummet efterlades på klem af sikkerhedshensyn. Er du lynhurtig kan det evt. blive i morgen fre dag kl 13.00. Hvis du forsat er interesseret i en oplevelse med ÆGTE dominans og en meget, meget smuk og lydig pige, så lad mig høre præcis hvad du kunne tænke dig at bruge hende til - alt er i teorien muligt, men prisen indrettes derefter - hvor længe, og hvornår det vil passe dig. Oplys også alder, højde, vægt og pikmål.

Og så tabte jeg ligesom interessen ;)

Uden at forholde mig til eventuelle gisninger om pigen er under tvang eller ej (har ikke forstand på hvordan sådan noget "slave"-hejs foregår), så tænker jeg lidt på formuleringen "meget, meget smuk". Jeg har svært ved at se om en pige er meget meget smuk, hvis hun er blindfoldet?! Hun kunne jo være skeløjet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nody

Onslow

Du har muligvis ret.

Jeg stødte på et tidspunkt på en ganske ung pige (også først i tyverne) som havde noget der mindede om et afhængighedsforhold til en såkaldt "Master/Herre".

Ved hendes besøg, undrede jeg mig i starten meget over hendes opførsel over for mig, meget svært at beskrive hvordan, men hun agerede bare underligt og meget afventende.

Det fik mig til at stoppe med mit/vores forehavende, jeg havde en fornemmelse af at hun ikke var helt på det rene med hvad hun havde gang i.

Da jeg bad hende om at pakke sammen begyndte hun at græde.. fuck.. tænkte jeg, hvad nu..!?

Forklarede hende at jeg ikke ønskede at ligge med en pige der af den ene eller anden grund ikke var med i legen, hun ville så betale pengene tilbage, hvilket jeg afviste.. og så kom den denne bemærkning:

"Min master bliver ikke tilfreds med det her!!"

WHAT ???

Og så brød hun ellers totalt sammen.

Det endte ud i, at jeg havde hende hos mig resten af aftenen hvor hun fortalte hele sin historie om det forhold hun havde til en Master, som angiveligt tog sig godt af hende ??, men alligevel havde presset hende ud i at skulle optræde som prostitueret som en del af hendes oplæring som slavetøs, jeg var en af hendes første kunder, men planen var at hun skulle udvikle sig til også at tage ud som hård slavetøs for de kunder der måtte ønske dette.

At de leger med SM og er i en form for et SM relateret forhold er helt fint for mig, hver sin lyst.

Men at han ligefrem presser hende ud i noget der tilsyneladende er imod hendes natur, det er i min verden totalt sygt, og jeg prøvede på alle mulige måder at få en logisk forklaring ud af hende, på hvordan hun kunne gå med til det..

Efter lang snak er summen af det nok, at hun havde en form for mindreværd som en 20 år ældre og udspkuleret mand nemt kunne manipulere med.

Som en bonus oplysning fik jeg så at vide, at hun ikke var den eneste der var i "stald" hos vedkommende og han direkte annoncerede efter unge piger med lyst til at afprøve deres submisive sider.

Nu ser jeg så det svar flere åbenbart har fået vedr. annoncen med 22 årig slavepige og tænker så mit..

Om det er samme mand ved jeg ikke, men det lugter derhen.

Nody

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...