Guest SkovNymfen Skrevet 23. Juli, 2018 En dansk folkemelodi, som mange kender. Men der er ikke stille i skoven når SkovNymfen besøger en skov hvor jeg samler mænd sammen til en større blowjob event. Modne mænd er skønnest, de har pli og frækkest. Mit udvalg af mænd er det vigtigt for mig, jeg går ikke ned på kvalitet. Blowjobs for mig er ophidsende når jeg er omringet af en del fyre som står med deres stolthed i hånden og vifter dem lige foran mig. Ta for dig SkovNymfe Sut dem og mærk hvordan de alle banker løs i munden på mig. Mange har givet mig kompliment at jeg sutter som en drøm og mange kan ikke holde til det, derfor åbner jeg gerne munden og lader fyren tømme sig direkte ind i min varme mund. En del fyre er ikke til direkte selskab med andre fyre, men de står lidt i baggrunden og træder til, så snart de kan se deres snit. Og når de allesammen igen er smuttet, så sidder jeg tilbage i skovbunden, smurt ind i varm sperm og det er jo sundt for krop og sjæl og er glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moppydick 151 Skrevet 23. Juli, 2018 Uhmmm lyder sgu lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 158 Skrevet 23. Juli, 2018 SkovNymfen skrev, for 1 time siden: En dansk folkemelodi, som mange kender. Men der er ikke stille i skoven når SkovNymfen besøger en skov hvor jeg samler mænd sammen til en større blowjob event. Modne mænd er skønnest, de har pli og frækkest. Mit udvalg af mænd er det vigtigt for mig, jeg går ikke ned på kvalitet. Blowjobs for mig er ophidsende når jeg er omringet af en del fyre som står med deres stolthed i hånden og vifter dem lige foran mig. Ta for dig SkovNymfe Sut dem og mærk hvordan de alle banker løs i munden på mig. Mange har givet mig kompliment at jeg sutter som en drøm og mange kan ikke holde til det, derfor åbner jeg gerne munden og lader fyren tømme sig direkte ind i min varme mund. En del fyre er ikke til direkte selskab med andre fyre, men de står lidt i baggrunden og træder til, så snart de kan se deres snit. Og når de allesammen igen er smuttet, så sidder jeg tilbage i skovbunden, smurt ind i varm sperm og det er jo sundt for krop og sjæl og er glad Er klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Juli, 2018 Velkommen til frække kvinde - vi deler samme interesse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tuareg Skrevet 23. Juli, 2018 Det er vildt lækkert og frækt at kneppe Nemtøs i den fri natur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Juli, 2018 Tuareg skrev, for 15 minutter siden: Det er vildt lækkert og frækt at kneppe Nemtøs i den fri natur Jeg synes det er vildt lækkert at du knepper og leger godt og grundigt med mig. Glæder mig til næste gang vi skal ses Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 23. Juli, 2018 Jeg er helt på linje med Tuareg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Juli, 2018 M54Årh. skrev, for 6 minutter siden: Jeg er helt på linje med Tuareg. Kan kun skrive det samme til dig - lækkert at lege med en rigtig mand som du og @Tuareg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hallo-hallo 60 Skrevet 23. Juli, 2018 Nemtøs du er bare lækker at forkæle på den frække måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 23. Juli, 2018 Hallo-hallo skrev, for 2 timer siden: Nemtøs du er bare lækker at forkæle på den frække måde Tak - du er skønt og frækt selskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg