Hop til indhold
Guest SkovNymfen

i skovens dybe stille ro

Recommended Posts

Guest SkovNymfen

En dansk folkemelodi, som mange kender.

Men der er ikke stille i skoven når SkovNymfen besøger en skov hvor jeg samler mænd sammen til en større blowjob event.

Modne mænd er skønnest, de har pli og frækkest. Mit udvalg af mænd er det vigtigt for mig, jeg går ikke ned på kvalitet.

Blowjobs for mig er ophidsende når jeg er omringet af en del fyre som står med deres stolthed i hånden og vifter dem lige foran mig. Ta for dig SkovNymfe

Sut dem og mærk hvordan de alle banker løs i munden på mig.

Mange har givet mig kompliment at jeg sutter som en drøm og mange kan ikke holde til det, derfor åbner jeg gerne munden og lader fyren tømme sig direkte ind i min varme mund.

En del fyre er ikke til direkte selskab med andre fyre, men de står lidt i baggrunden og træder til, så snart de kan se deres snit.

Og når de allesammen igen er smuttet, så sidder jeg tilbage i skovbunden, smurt ind i varm sperm og det er jo sundt for krop og sjæl og er glad

Del dette indlæg

Link til indlæg
SkovNymfen skrev, for 1 time siden:

En dansk folkemelodi, som mange kender.

Men der er ikke stille i skoven når SkovNymfen besøger en skov hvor jeg samler mænd sammen til en større blowjob event.

Modne mænd er skønnest, de har pli og frækkest. Mit udvalg af mænd er det vigtigt for mig, jeg går ikke ned på kvalitet.

Blowjobs for mig er ophidsende når jeg er omringet af en del fyre som står med deres stolthed i hånden og vifter dem lige foran mig. Ta for dig SkovNymfe

Sut dem og mærk hvordan de alle banker løs i munden på mig.

Mange har givet mig kompliment at jeg sutter som en drøm og mange kan ikke holde til det, derfor åbner jeg gerne munden og lader fyren tømme sig direkte ind i min varme mund.

En del fyre er ikke til direkte selskab med andre fyre, men de står lidt i baggrunden og træder til, så snart de kan se deres snit.

Og når de allesammen igen er smuttet, så sidder jeg tilbage i skovbunden, smurt ind i varm sperm og det er jo sundt for krop og sjæl og er glad

Er klar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Velkommen til  frække  kvinde - vi  deler  samme  interesse.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Tuareg skrev, for 15 minutter siden:

Det er vildt lækkert og frækt at kneppe Nemtøs i den fri natur :D

Jeg  synes  det  er  vildt  lækkert  at  du  knepper  og  leger  godt  og  grundigt  med  mig. 

Glæder  mig  til  næste  gang vi  skal  ses  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er helt på linje med Tuareg.

Kan  kun  skrive  det samme  til  dig - lækkert  at  lege  med  en  rigtig  mand  som  du  og @Tuareg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Hallo-hallo skrev, for 2 timer siden:

Nemtøs du er bare lækker at forkæle på den frække måde 

Tak  - du  er  skønt  og  frækt  selskab 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...