Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Thaismile

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Sidste søndag 

Jeg  ar inspireret af tråden om dette udemærkede sted, så afsted til adressen du kan finde her http://thaismilemassage.dk/cms/

Lad mig starte med ar sige det var et rigtig godt besøg, jwgvfik hvad jeg bad om, dig lidt “mislyde” og kvalitetsbrist. 

Jeg blev lukket ind samtidig med en anden kunde der var fire meter foran mig i, ok jeg blev dirigeret ned på toilettet i kælderen, der sad jeg så og sad i 10 minutter, jeg havde spotter flere thaimassøssr på job, og jeg havde ringet og fået en plads, så jeg var så småt begavet på at lette anker, da kom Bibi som det viste sig senere, at hun hedder for at hente mig, hun kiggede lidt underligt på mig og jeg spurgte så hvorfor, om jeg ikke ville have et bad, jo mn jg bader ikke i toilettet....:) var mit svar, ind i massagerummet af med tøj og udlevering  af håndklæde, og jeg havde være under bruseren inden jeg kørte hjemme fra, tilbage våd og kåd, spurgte Bibi om keg ville have andet end massage, om jeg ville ja da, den samlede pakke blev 30 min fod massage (zone terapi) jeg forventede at de kunne give det på stedet som beskrevet på hjemme siden, men.... lidt trykken, lidt kilden, lidt trækken i tæerne men behageligt, så et blowjob, og så thai massage, og et blowjob igen, afsluttet med b2b. Prisen  aftalt til 2000 kroner for alt det. Alt blev leveret godt og grundigt med engagement og lyst barmen er kunstig men pænt arbejde, begge blæs var blæs og ikke håndjob med lidt blæs, der var gramse mulighed og b2b var som de plejer at være og der var ikke aftalt penetration, så det forsøgte jeg ikke på. 

Tden holdt fint 

Gentagelse ja da .....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligeledes inspireret husker jeg nogle  besøg i det fine hus på Buddinge Hovedgade 115. - Bl.a. havde jeg stor fornøjelse af at ligge på Linda, værtinden selv. - Og jeg penetrerede Linda - som aftalt. - En erindring, der stadig jævnligt dukker op. - Sød dame at penetrere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...