Hop til indhold
Guest Aros

Massage hos Viviana

Recommended Posts

Guest Aros

https://annoncelight.dk/showad/237203

Jeg blev lokket af annoncen og en enkelt rosende omtale herinde.

Lokalet ligger i en baggård tæt på Kongens Nytorv.

Det skal nok passe, at det er pigen på billederne. 

Lejligheden ligger i stuen i baggårdshuset er ikke noget der giver noget plus overhovedet. Det er en slidt og snusket lejlighed, der er alt andet end hyggeligt. 

Man blev lagt ned på et vattæppe, hvor der var to små håndklæder, som maksimalt kunne dække 1/5 af ens krop, men det var til hovedet, og der hvor skridtet lå, når man lagde sig på maven.

Jeg havde bestilt Body2body med afslutning. 45 min for kr. 1.000. Den første tredjedel af massagen var almindelig massage med erotiske strejf og hun havde tit bogstaliv talt lige hånden nede mellem benene og op til penis, fin massage uden at være noget specielt, jeg lå og glædede mig til body og tænkte på hvordan det havde været, når jeg havde fået det hos thaipiger. 

Forventningensglæde var den største, jeg bryder mig ikke om hendes body2body, hun virkede enorm tung, tror nærmest hun lagde sig bogstavlig talt ned og lod sig flade ud over mig og så gned sig frem og tilbage. Jeg blev vendt om, og hun startede med almindelig massage, og pirrede mig voldsomt, så jeg var ved at komme flere gange, men da hun så ville have mig til at komme, valgt hun en anden og knap så behagelig måde, underligt nok, for det første så hældte hun jeg ved ikke hvor meget olie udover penisområdet så det hele sejlede bogstavlig talt i olie, det var for voldsomt hårdt bogstavlig talt, hvor hun før havde fået blidt og pirrende, men hun har nok ikke klar over det, jeg fik et gjort et pip eller to om det, og hun fik gjort det mere behageligt, og det endte i en stor orgasme.

Hendes legen med penis og pirring omkring penis var uden tvivl det bedste, men bagefter tænkte jeg flere gange, at en god gang thai-massage med et fint HJ, som jeg har fået en del gange, ville have været en noget større fornøjelse (og noget billigere), men jeg blev den oplevelse rigere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Aros for denne, hun er hermed slettet fra listen....det lyder som en lidt fesen oplevelse, som jeg ikke behøver få verificeret ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...