Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle .

Søger med lys og lygte efter en sød og køn thai med en naturlig behåret mis eller let trimmet . Alder er ligemeget og det er kun et plus hvis hun har flotte store bryster , gerne så tæt på Espergærde som muligt dog ikke et krav . Og så må hun gerne være sød og smilende, ingen stress eller kigge på ur hele tiden.  

Håber i kan hjælpe mig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Firefly82 skrev, for 1 time siden:

Hej alle .

Søger med lys og lygte efter en sød og køn thai med en naturlig behåret mis eller let trimmet . Alder er ligemeget og det er kun et plus hvis hun har flotte store bryster , gerne så tæt på Espergærde som muligt dog ikke et krav . Og så må hun gerne være sød og smilende, ingen stress eller kigge på ur hele tiden.  

Håber i kan hjælpe mig .

Der er ingen garanti for det her, men jeg foreslår alligevel Gamrai - som i øvrigt ikke ligger særlig tæt ved Espergærde. De plejer at have et pænt udvalg af thaipiger, og jeg har haft lejlighed til at konstatere, at de søde piger ofte har hår omkring fissen. - Du kan tage chancen - eller du kan ringe til dem og spørge. - De vil opfatte spørgsmålet ganske reelt. - Held og lykke, hvis du forsøger.

http://gamraimassage.dk.84-246-247-18.telanco.dk/pages/galleri.php

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 28 minutter siden:

Der er ingen garanti for det her, men jeg foreslår alligevel Gamrai - som i øvrigt ikke ligger særlig tæt ved Espergærde. De plejer at have et pænt udvalg af thaipiger, og jeg har haft lejlighed til at konstatere, at de søde piger ofte har hår omkring fissen. - Du kan tage chancen - eller du kan ringe til dem og spørge. - De vil opfatte spørgsmålet ganske reelt. - Held og lykke, hvis du forsøger.

http://gamraimassage.dk.84-246-247-18.telanco.dk/pages/galleri.php

Tak for info prøver lige at se om der kommer lidt forslag tættere på mig og evt med billeder af pigen :0)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Firefly82 skrev, for 15 timer siden:

Tak for info prøver lige at se om der kommer lidt forslag tættere på mig og evt med billeder af pigen :0)

Eller de her glade tøser fra Virum? - Stadig lidt langt borte fra dig - og ingen garantier for hår på fisserne, - men heller ikke usandsynligt. - Og de er garanteret søde at kneppe med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...