Gokkehans 8 Skrevet 22. Juli, 2018 Hej brødre Jeg har kigget på disse to piger https://annoncelight.dk/showad/251781 Er her nogen som har prøvet dem og kan fortælle om de er køreturen værd? Måske også lidt om alder og kropsbygning på forhånd tak Gokkehans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 22. Juli, 2018 Gokkehans skrev, for 37 minutter siden: Hej brødre Jeg har kigget på disse to piger https://annoncelight.dk/showad/251781 Er her nogen som har prøvet dem og kan fortælle om de er køreturen værd? Måske også lidt om alder og kropsbygning på forhånd tak Gokkehans Måske de to mest populære piger i Randers. Der findes utallige tråde og anmeldelser af dem. Søg, og du skal finde svært at sige når man ikke ved hvor langt du skal køre og hvad du forventer, ca. 30 og skanke vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 22. Juli, 2018 Gokkehans skrev, for 6 timer siden: Hej brødre Jeg har kigget på disse to piger https://annoncelight.dk/showad/251781 Er her nogen som har prøvet dem og kan fortælle om de er køreturen værd? Måske også lidt om alder og kropsbygning på forhånd tak Gokkehans du kan få alt og lidt til i den butik ..... men helt sikkert .... hvor langt skal du kører...? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gokkehans 8 Skrevet 22. Juli, 2018 Hej Thomas 123 Jeg bor i Århus, så ikke den længste tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 746 Skrevet 23. Juli, 2018 Gokkehans skrev, for 18 timer siden: Hej Thomas 123 Jeg bor i Århus, så ikke den længste tur ja ... så syntes jeg helt sikkert det er kører turen værd .... kan ikke se hvor i århus du får lige så meget for pengene .... det gælder dem begge to ... hvad den ene ikke har i store babser har hun tilgengæld i liderlighed .... kør forsigtigt ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiLover4Ever 98 Skrevet 24. Juli, 2018 De er meget søde - men foretrækker helt sikker de sikre valg i Vejle og Fredericia........ der er ydelser og udseende helt i top. Men smag og behag er heldigvis forskellig. Tror måske jeg ikke var helt i stødet da jeg for første gang valgte 2 piger, måske kunne jeg ikke overskue at behandle/nyde Emmee og June samtidig. Havde egentlig besluttet mig for en af pigerne, meeennn de kom jo med et godt tilbud 2 piger i en time 1500............ men skulle kun have valgt den liderlige pige............ihvertfald set i bakspejlet. Mens jeg lagde på briksen tænke jeg.............øv øv hvorfor valgte jeg ikke i stedet for Bee og Dowe i Fredericia...........(de var der nemlig begge 2 denne dag) Det havde helt sikkert kostet mere.............men disse piger yder jo i særklasse. Lige nu er Bee og Apple der - kender ikke Apple !!! men BEE - hun giver kæreste sex i højeste klasse.......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Randersand Skrevet 24. Juli, 2018 thomas 123 skrev, den 23/7/2018 at 16:06: hvad den ene ikke har i store babser har hun tilgengæld i liderlighed .... Øhm, hvem skal man booke tid hos, hvis man gerne vil have "den liderlige"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg