Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa

Er kommet et par gange hos denne thai klinik i Rønnede, Møllevej 7 Rønnede. Hun er ældre og lidt kraftig, med et par dejlige lidt store bløde bryster ;) kommer der for at få hård massage, men flere gange har hun under det afsluttende Hj vist mig hendes bryster som jeg får lov at lege med imens, en gang blev mit hj til en gang spansk :p 

Hun er rigtig god til at give massage, rigtig hårdt, ikke så meget olie men masser af kraft. Vi ender på 800,- (lidt dyrt) meeen er tilfreds med resultatet, (1 t + Hj)

Hos hende er der en anden kvinde, er ret sikker på at det er hende her, hende har jeg dog ikke prøvet da jeg første gang besøgte hende var ejeren, tror ikke hun er thai eller at hun kan Thai massage :

Efter at have set hende "nøgen" bliver man jo fristet til at prøve 30 minutter med dem hver ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må endelig melde ind hvis du får erfaring med den mørke skønhed. Der var også en overgang en lille thai kvinde på ca 35 som gav en okay massage og fp 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jalokin71 skrev, den Sunday, July 22, 2018 at 10:59:

Du må endelig melde ind hvis du får erfaring med den mørke skønhed. Der var også en overgang en lille thai kvinde på ca 35 som gav en okay massage og fp 

Jeg fik det bedste blowJob af den mørke frækkert hun slugte hver dråbe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den yngre pige på 35 år, har tidligere huseret på diverse klinikker i Hvidovre, og i Taastrup.

Hun er vældig sød, masserer udmærket, og giver fuld pakke.

Tidligere var hendes spidskompetence deep throat helt til roden, og sport i to´eren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Døre er normalt altid låst 

Men jeg plejer at ringe til dem når jeg går fra parkeringsplads, så er de søde til at åbne og man kan smutte ind helt uden af vente 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...