Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Er kommet et par gange hos denne thai klinik i Rønnede, Møllevej 7 Rønnede. Hun er ældre og lidt kraftig, med et par dejlige lidt store bløde bryster ;) kommer der for at få hård massage, men flere gange har hun under det afsluttende Hj vist mig hendes bryster som jeg får lov at lege med imens, en gang blev mit hj til en gang spansk :p 

Hun er rigtig god til at give massage, rigtig hårdt, ikke så meget olie men masser af kraft. Vi ender på 800,- (lidt dyrt) meeen er tilfreds med resultatet, (1 t + Hj)

Hos hende er der en anden kvinde, er ret sikker på at det er hende her, hende har jeg dog ikke prøvet da jeg første gang besøgte hende var ejeren, tror ikke hun er thai eller at hun kan Thai massage :

Efter at have set hende "nøgen" bliver man jo fristet til at prøve 30 minutter med dem hver ;) 

Skrevet

Du må endelig melde ind hvis du får erfaring med den mørke skønhed. Der var også en overgang en lille thai kvinde på ca 35 som gav en okay massage og fp 

Skrevet

Sofie kunne måske være identisk med en mørk Linda, der vist var p å stedet et par år tilbage. 

D

• 1 year later...
Skrevet
jalokin71 skrev, den Sunday, July 22, 2018 at 10:59:

Du må endelig melde ind hvis du får erfaring med den mørke skønhed. Der var også en overgang en lille thai kvinde på ca 35 som gav en okay massage og fp 

Jeg fik det bedste blowJob af den mørke frækkert hun slugte hver dråbe

Skrevet

Den yngre pige på 35 år, har tidligere huseret på diverse klinikker i Hvidovre, og i Taastrup.

Hun er vældig sød, masserer udmærket, og giver fuld pakke.

Tidligere var hendes spidskompetence deep throat helt til roden, og sport i to´eren.

Skrevet

Går man bare ind.? Eller skal man ringe på og stå der og flagre indtil de åbner. 

Skrevet

Døre er normalt altid låst 

Men jeg plejer at ringe til dem når jeg går fra parkeringsplads, så er de søde til at åbne og man kan smutte ind helt uden af vente 

• 2 months later...
Skrevet
Arne Diller skrev, den 12/11/2019 at 18:02:

yep

hvad betyder det??? 

altså "pizza"??

Redigeret af Kriger83

Skrevet
Kriger83 skrev, for 10 timer siden:

hvad betyder det??? 

altså "pizza"??

Hendes tidligere kunstnernavn  var "Pizza"

Nu hedder hun noget andet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.