Hop til indhold
kolding

Par Vejle - Ofir chat

Recommended Posts

Hej. Lidt et skud men skulle nogen have kendskab til par i 40erne der tilbýder sex. M omtaler q som frodig med kæmpepatter og meget liderlig. Kan ikke "linke" til dem da kontakten er opstået via chatten - dog er de der ofte så tænkte nogen måske vidste noget.

Har aftale mandag med dem. Vil gerne høre om nogen har erf med dem.

Redigeret af kolding

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Ofir chatten ??

Mener du ikke Superchat.dk, den er da noget af det mest useriøse der kan gå på 2 ben. Men underligt nok sidder der altid 30 fyre i chatten, de jammer sig over at alle er fake og useriøse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mushroom :) jo det hedder det da nu. Du har fuldstændig ret i der er mange fakes der men jeg har faktisk været meget heldig nogle gange. Er gerne til en amatørpige eller par. Og tror ikke rigtig 30 er nok nærmere 35 :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
kolding skrev, for 6 timer siden:

Mushroom :) jo det hedder det da nu. Du har fuldstændig ret i der er mange fakes der men jeg har faktisk været meget heldig nogle gange. Er gerne til en amatørpige eller par. Og tror ikke rigtig 30 er nok nærmere 35 :D

Der er da kun plads til 30 personer af gangen gg

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 1 time siden:

Der er da kun plads til 30 personer af gangen gg

Haha ok så er der max 29 der jamrer for jeg logger bare af :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...