Hop til indhold
Vestjyde

Vildsund ved Thisted

Recommended Posts

Guest Piraten
Vestjyde skrev, 1 time siden:

Hej.

 

Nogen som har mødt hende her, og kan fortælle om hende.

 

https://annoncelight.dk/showad/255010

 

 

Vestjyder, de gæve folk, må også gerne poste en “efterlysning “under “efterlysninger,” og når du så har besøgt hende, vil vi gerne have en “anmeldelse “under “anmeldelser”

vh. Piraten:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe - Der står sut er uden - slug er med 

går ud fra der menes med gummi - det er helt fint for mig med diverse krav til gummi 

men den der med slug med forstår jeg ikke rigtig ;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Boobsandgb skrev, for 5 minutter siden:

Hehe - Der står sut er uden - slug er med 

går ud fra der menes med gummi - det er helt fint for mig med diverse krav til gummi 

men den der med slug med forstår jeg ikke rigtig ;);)

Hvad er det du ikke forstår ved slug.

Der er da en del piger om rent faktisk nyder at fyren kommer hende i munden. Den sidste jeg mødte sagde at hun gerne vil sluge, men det er fandme ikke alt sperm der smager lækkert. Noget er bitter og andre smager rigtigt godt.

Men der er en ting hun sagde som jeg aldrig kommer til at kunne forstå

Hun møder en pæn del af fyre hvor hun spørger om pikken er ren og så viser det sig at det er den ikke.

Hvem fanden står med en møgbeskidt pik og samtidig forlanger fyren at hun er ren og velduftende ?

Ja jeg gør sgu ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Boobsandgb skrev, for 7 minutter siden:

Hehe - Der står sut er uden - slug er med 

går ud fra der menes med gummi - det er helt fint for mig med diverse krav til gummi 

men den der med slug med forstår jeg ikke rigtig ;);)

Hun må have udviklet en ny teknik, man burde besøge hende bare for at se hvordan det praktiseres:)

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 1 minut siden:

Hvad er det du ikke forstår ved slug.

Der er da en del piger om rent faktisk nyder at fyren kommer hende i munden. Den sidste jeg mødte sagde at hun gerne vil sluge, men det er fandme ikke alt sperm der smager lækkert. Noget er bitter og andre smager rigtigt godt.

Men der er en ting hun sagde som jeg aldrig kommer til at kunne forstå

Hun møder en pæn del af fyre hvor hun spørger om pikken er ren og så viser det sig at det er den ikke.

Hvem fanden står med en møgbeskidt pik og samtidig forlanger fyren at hun er ren og velduftende ?

Ja jeg gør sgu ikke

Det var blot som jeg læser det at blow var iden gummi og slug var med gummi -;)

men ellers meget enig - skal selv være 100% ren og helst glatte boller ellers kan keg ikke præstere og du har ret i at vi forventer at kvinden er ren og velduftende - så skal vi sgu også være det selv !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Boobsandgb skrev, for 3 minutter siden:

Det var blot som jeg læser det at blow var iden gummi og slug var med gummi -;)

men ellers meget enig - skal selv være 100% ren og helst glatte boller ellers kan keg ikke præstere og du har ret i at vi forventer at kvinden er ren og velduftende - så skal vi sgu også være det selv !

Jeg har en veninde som også hygger sig med disse lege og jeg får de vildeste historier sommetider fra hende af som virkelig overrasker mig gang på gang.

Hun er simpelhen stoppet med at give fransk uden kondom Alt er med kondom fremover, fordi der netop er utrolig mange der ikke gider og vaske sig først, selvom hun står og tilbyder fyren et bad eller vask af pikken.

Og alle dem som læser hendes annoncen som Fanden læser biblen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 1 minut siden:

Jeg har en veninde som også hygger sig med disse lege og jeg får de vildeste historier sommetider fra hende af som virkelig overrasker mig gang på gang.

Hun er simpelhen stoppet med at give fransk uden kondom Alt er med kondom fremover, fordi der netop er utrolig mange der ikke gider og vaske sig først, selvom hun står og tilbyder fyren et bad eller vask af pikken.

Og alle dem som læser hendes annoncen som Fanden læser biblen.

Det var sgu UTROLIGT ! 

Jamen vi må jo bare holde fast i vores tilgang - jeg personligt tager altid et bad hjemmefra - på med en god aftershave ( Gucci quilty) efter barbering - hvis der er mulighed for en skyller når jeg kommer tager jeg altid det - har ikke oplevet endnu, at det går ud over tiden -surt at nogle ødelægger det for os andre , men forstår dæleme godt din veninde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til den som har flyttet tråden, til der hvor den hører hjemme.

At vaske sig er en god ting, ingen tvivl om det.

 

Men for nu at komme tilbage til udgangspunktet, er der nogen som har været sammen med hende ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Freddy8830
  1. har fået et blow med slug i dag. Det var bestemt ikke med indlevelse og energi. Bliv hjemme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten
Freddy8830 skrev, for 2 minutter siden:
  1. har fået et blow med slug i dag. Det var bestemt ikke med indlevelse og energi. Bliv hjemme

Det er også varmt. Her må vel selv de bedste give fortabt:)For lige at være helt sikker, slug uden gummi?

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...