Hop til indhold

Alisa i Holstebro

Featured Replies

Skrevet

Jeg så hendes annonce på AL og skrev ang pris. Hun skrev 1000kr for 30 og 1500kr for 60 min.  Jeg svarede normal pris i Holstebro er 700/1000 og hun svarede ok.

da jeg ankom kom hun ned og tog imod mig. Huset ligger på en meget trafikeret gade, så tror det er vigtigt at han bestilt tid inden, selvom man ikke kan se der er thaimassør på stedet.

hun var sød, kunstige bryster, men ellers en rigtig fin krop. Der var B2B, 69, kys og sex med i aftalen. Hun ville gerne slikkes og lød til at nyde det.

prøv hende, hvis det ikke er massage du er ude efter

Skrevet

Lyder godt har du et link?

Redigeret af Jyskpik

Skrevet
  • Author

Ved ikke hvordan man ligger et link ind. Står på AL under Midtjylland/Holstebro

• 2 weeks later...
Skrevet

Enig med Mthom i indledning af tråden, og kan tilføje at det er en lækker Thai pige, flot krop, og flotte bryster - MEGA lækker fisse, med store dejlige skamlæber og stor klit.

Hun virker som om hun virkelig kan li' det - 100% GFE, vild med at blive slikket, og fik orgasme (ikke i tvivl) - så hermed min bedste anbefaling

Hun er her kun et par uger mere sagde hun.

Og - JA - det er hende på foto

Redigeret af Tsunami

• 1 month later...
Skrevet
Tsunami skrev, den 7/8/2018 at 07:08:

Enig med Mthom i indledning af tråden, og kan tilføje at det er en lækker Thai pige, flot krop, og flotte bryster - MEGA lækker fisse, med store dejlige skamlæber og stor klit.

Hun virker som om hun virkelig kan li' det - 100% GFE, vild med at blive slikket, og fik orgasme (ikke i tvivl) - så hermed min bedste anbefaling

Hun er her kun et par uger mere sagde hun.

Og - JA - det er hende på foto

Kan se hun er rykket til Esbjerg nu, Hvis det stadig er hende.. 

@Tsunami >  du skriver store skamlæber og stor klit, det er selvfølgelig ikke det nemmeste at sætte mål på. Men er det nok til at det er meget synligt? 

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja - de er store og flotte - for hvem der kan lide det (jeg kan...) og hun er vild med at blive slikket....som jeg også har skrevet om ;-)

og...ja..det er svært at beskrive størrelsen, men jeg kan skrive, at du godt kan få fyldt munden med fisse ;)))

Redigeret af Tsunami

• 2 weeks later...
Skrevet

Jo, den er god nok, det er samme pige. Har fået det bekræftet.

så er det bare stor fisse i Århus :wub:

Skrevet
Franj skrev, den 8/10/2018 at 16:46:

Jo, den er god nok, det er samme pige. Har fået det bekræftet.

så er det bare stor fisse i Århus :wub:

Redigeret af youngatheart
I må meget gerne slette mit indlæg, da det vist ar mig der vrøvlede lidt ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.