Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så hendes annonce på AL og skrev ang pris. Hun skrev 1000kr for 30 og 1500kr for 60 min.  Jeg svarede normal pris i Holstebro er 700/1000 og hun svarede ok.

da jeg ankom kom hun ned og tog imod mig. Huset ligger på en meget trafikeret gade, så tror det er vigtigt at han bestilt tid inden, selvom man ikke kan se der er thaimassør på stedet.

hun var sød, kunstige bryster, men ellers en rigtig fin krop. Der var B2B, 69, kys og sex med i aftalen. Hun ville gerne slikkes og lød til at nyde det.

prøv hende, hvis det ikke er massage du er ude efter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

Enig med Mthom i indledning af tråden, og kan tilføje at det er en lækker Thai pige, flot krop, og flotte bryster - MEGA lækker fisse, med store dejlige skamlæber og stor klit.

Hun virker som om hun virkelig kan li' det - 100% GFE, vild med at blive slikket, og fik orgasme (ikke i tvivl) - så hermed min bedste anbefaling

Hun er her kun et par uger mere sagde hun.

Og - JA - det er hende på foto

Redigeret af Tsunami

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsunami skrev, den 7/8/2018 at 07:08:

Enig med Mthom i indledning af tråden, og kan tilføje at det er en lækker Thai pige, flot krop, og flotte bryster - MEGA lækker fisse, med store dejlige skamlæber og stor klit.

Hun virker som om hun virkelig kan li' det - 100% GFE, vild med at blive slikket, og fik orgasme (ikke i tvivl) - så hermed min bedste anbefaling

Hun er her kun et par uger mere sagde hun.

Og - JA - det er hende på foto

Kan se hun er rykket til Esbjerg nu, Hvis det stadig er hende.. 

@Tsunami >  du skriver store skamlæber og stor klit, det er selvfølgelig ikke det nemmeste at sætte mål på. Men er det nok til at det er meget synligt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tsunami

Ja - de er store og flotte - for hvem der kan lide det (jeg kan...) og hun er vild med at blive slikket....som jeg også har skrevet om ;-)

og...ja..det er svært at beskrive størrelsen, men jeg kan skrive, at du godt kan få fyldt munden med fisse ;)))

 

Redigeret af Tsunami

Del dette indlæg


Link til indlæg
Franj skrev, den 8/10/2018 at 16:46:

Jo, den er god nok, det er samme pige. Har fået det bekræftet.

så er det bare stor fisse i Århus :wub:

 

Redigeret af youngatheart
I må meget gerne slette mit indlæg, da det vist ar mig der vrøvlede lidt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...