Mthom 145 Skrevet 21. Juli, 2018 Jeg så hendes annonce på AL og skrev ang pris. Hun skrev 1000kr for 30 og 1500kr for 60 min. Jeg svarede normal pris i Holstebro er 700/1000 og hun svarede ok. da jeg ankom kom hun ned og tog imod mig. Huset ligger på en meget trafikeret gade, så tror det er vigtigt at han bestilt tid inden, selvom man ikke kan se der er thaimassør på stedet. hun var sød, kunstige bryster, men ellers en rigtig fin krop. Der var B2B, 69, kys og sex med i aftalen. Hun ville gerne slikkes og lød til at nyde det. prøv hende, hvis det ikke er massage du er ude efter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 22. Juli, 2018 (edited) Lyder godt har du et link? Redigeret 22. Juli, 2018 af Jyskpik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 23. Juli, 2018 Ved ikke hvordan man ligger et link ind. Står på AL under Midtjylland/Holstebro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 24. Juli, 2018 https://annoncelight.dk/showad/236106 Hvor er det i Holstebro?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tsunami Skrevet 7. August, 2018 (edited) Enig med Mthom i indledning af tråden, og kan tilføje at det er en lækker Thai pige, flot krop, og flotte bryster - MEGA lækker fisse, med store dejlige skamlæber og stor klit. Hun virker som om hun virkelig kan li' det - 100% GFE, vild med at blive slikket, og fik orgasme (ikke i tvivl) - så hermed min bedste anbefaling Hun er her kun et par uger mere sagde hun. Og - JA - det er hende på foto Redigeret 7. August, 2018 af Tsunami Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Soldat37 27 Skrevet 13. September, 2018 Tsunami skrev, den 7/8/2018 at 07:08: Enig med Mthom i indledning af tråden, og kan tilføje at det er en lækker Thai pige, flot krop, og flotte bryster - MEGA lækker fisse, med store dejlige skamlæber og stor klit. Hun virker som om hun virkelig kan li' det - 100% GFE, vild med at blive slikket, og fik orgasme (ikke i tvivl) - så hermed min bedste anbefaling Hun er her kun et par uger mere sagde hun. Og - JA - det er hende på foto Kan se hun er rykket til Esbjerg nu, Hvis det stadig er hende.. @Tsunami > du skriver store skamlæber og stor klit, det er selvfølgelig ikke det nemmeste at sætte mål på. Men er det nok til at det er meget synligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tsunami Skrevet 23. September, 2018 (edited) Ja - de er store og flotte - for hvem der kan lide det (jeg kan...) og hun er vild med at blive slikket....som jeg også har skrevet om og...ja..det er svært at beskrive størrelsen, men jeg kan skrive, at du godt kan få fyldt munden med fisse ;))) Redigeret 23. September, 2018 af Tsunami Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 7. Oktober, 2018 Hej, er det den samme pige? https://annoncelight.dk/showad/236106 https://annoncelight.dk/showad/258503 Alisa med de store skamlæber er nu blevet til Jenny i Århus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 7. Oktober, 2018 Kan ikke lige se sammenhængen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Franj 117 Skrevet 8. Oktober, 2018 Jo, den er god nok, det er samme pige. Har fået det bekræftet. så er det bare stor fisse i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 10. Oktober, 2018 (edited) Franj skrev, den 8/10/2018 at 16:46: Jo, den er god nok, det er samme pige. Har fået det bekræftet. så er det bare stor fisse i Århus Redigeret 10. Oktober, 2018 af youngatheart I må meget gerne slette mit indlæg, da det vist ar mig der vrøvlede lidt ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg