Onslow 15849 Skrevet 21. Juli, 2018 Åbner links på ny fane, nogen der kan fortælle mig, hvordan man får den indstillet til at åbne dem i nyt vindue? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 980 Skrevet 21. Juli, 2018 Kan du ikke det ved at højre klikke? Så skulle der gerne komme en menu med muligheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 21. Juli, 2018 Du skal trykke på crtl samtidig med at du klikker på linket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15849 Skrevet 21. Juli, 2018 @Jernet, Jo, men IE kan man jo indstille til at gøre det, hver gang man klikker på et link. @Donethat! Ja, det åbner en ny side, men det får jo ikke et link til at åbne sig i nyt vindue. @anmelder! Tæt på, det er Shift, man skal trykke på i mens. Men jeg håbede på, at nogen vidste, hvordan man får Chrome til at agere ligesom IE. Alligevel, tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 22. Juli, 2018 Onslow skrev, for 23 timer siden: Åbner links på ny fane, nogen der kan fortælle mig, hvordan man får den indstillet til at åbne dem i nyt vindue? Ctrl+Shift Left-click Open a link in a new tab and switch to the new tab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg