Hop til indhold

Recommended Posts

ja og hos dem i en lejlighed på kgs nytorv

gider ikke hendes veninde, og de gør det kun sammen

4000 for en halv time suuk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
psps skrev, for 13 minutter siden:

ja og hos dem i en lejlighed på kgs nytorv

gider ikke hendes veninde, og de gør det kun sammen

4000 for en halv time suuk 

Så ser du åbenbart kr. 1000.- rigere ud end  mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 48 minutter siden:

Så ser du åbenbart kr. 1000.- rigere ud end  mig :) 

Måske 4000

Sagde nej til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Piercedbaby er også en flot pige, men kan slet ikke hamle op med Baaaben

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 53 minutter siden:

Nogen der har haft held med kun den ene alene?

nej det vil de ikke

og det sker, de første jeg mødte , var også to som altid var ude sammen

efter middag hos mig , og et glas vin, siger den jeg ikke havde valgt, at nu skulle vi vist i gang, og vi gik , i soveværelset, imens hun sad i stuen og hørte sengen knirke

lidt underligt men tja

efter en kop kaffe og en smøg, bagefter, havde jeg aftalt, at nu de var der, kunne jeg for den halve pris, også få den anden og mindsandten om jeg ikke var inspireret, til 

at snuppe hende , imens den første sad og smilte i stuen og hørte sengen knirke

en super aften , for ialt, 1500 kr suuk

ak de minder , det får man ikke længere derinde

Redigeret af psps

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

I dag bor de i Roskilde og prisen kan vist da godt forhandles ... Smiler

Flotte piger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222

Jeg har besøgt Baaaben og Piercedbabe i den enes lejlighed i Roskilde.  Blow uden kondom og et knald med kondom med begge piger. De kysser og man må bruge tungen ovetalt. De tager glade og beredvilligt mod sammen i dobbeltsengen.. 

Billederne ligner fint alderen er givet opgivet rigtigt og de er stramme de rigtige steder og så burde alt jo være godt ... Eller er det.

Det var en af de gange jeg virkelig fortrød undervejs og især nu bagefter.

Det er to veninder gennem mange år med samme problem De er cuttere! Eller har været det tidligere i deres liv. Og vi taler ikke om et par rifter men om at den enes arme er tæt besat med snit ar og den anden har store snit ar på benene, flere af dem kunne være fra selvmordsforsøg.

De siger selv de allerede har betjent ca 15 mænd på denne måde. Og prostitution er vel okay hvis man føler pigerne er i stand til at tage vare på sig selv. Det tror jeg desværre ikke de to piger er. De fortsætter deres selvdestruktive adfærd på en ny scene. 

Det er IKKE i orden at os sexkunder deeltager i det spil. Vi bør afvise at være sammen med piger som dem. 

og man bør endnu en gang stille spørgsmålet om prostitution overhoved er moralsk forsvarligt Jeg tvivler mere og mere.

jeg slettede min sugardaters profil på vej hjem ad motorvejen og jeg tror jeg denne gang sætter et definitivt stop for at betale for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sting222 skrev, for 32 minutter siden:

Jeg har besøgt Baaaben og Piercedbabe i den enes lejlighed i Roskilde.  Blow uden kondom og et knald med kondom med begge piger. De kysser og man må bruge tungen ovetalt. De tager glade og beredvilligt mod sammen i dobbeltsengen.. 

Billederne ligner fint alderen er givet opgivet rigtigt og de er stramme de rigtige steder og så burde alt jo være godt ... Eller er det.

Det var en af de gange jeg virkelig fortrød undervejs og især nu bagefter.

Det er to veninder gennem mange år med samme problem De er cuttere! Eller har været det tidligere i deres liv. Og vi taler ikke om et par rifter men om at den enes arme er tæt besat med snit ar og den anden har store snit ar på benene, flere af dem kunne være fra selvmordsforsøg.

De siger selv de allerede har betjent ca 15 mænd på denne måde. Og prostitution er vel okay hvis man føler pigerne er i stand til at tage vare på sig selv. Det tror jeg desværre ikke de to piger er. De fortsætter deres selvdestruktive adfærd på en ny scene. 

Det er IKKE i orden at os sexkunder deeltager i det spil. Vi bør afvise at være sammen med piger som dem. 

og man bør endnu en gang stille spørgsmålet om prostitution overhoved er moralsk forsvarligt Jeg tvivler mere og mere.

jeg slettede min sugardaters profil på vej hjem ad motorvejen og jeg tror jeg denne gang sætter et definitivt stop for at betale for sex.

de er for unge, søg fra f eks 27 og op i stedet, og få et ordentligt kemi tjek møde inden i går i dynerne er mit råd

men gode tanker, er selv i f t en blevet meget berørt og forskrækket 3 år senere da jeg fik kontakt igen med hende på fb, det var sørgeligt at høre en ung piges liv

være i smadder stadigt 3 år efter

tegnene her er klare, snit, men ellers er nogle af de tegn som kendetegner de piger , som ikke kan overskue det de gør, 1 impulsivitet, kan ikke holde aftaler f eks, 2 svinger imellem mødes uden sex, og alligevel vil dette, 3 svinger i pris og andre krav, og tilbyder sig selv ved afvisning, siger først ja men f eks 2500 men er lette at overtale til 1500, den svingende selvværd bag ved dette er ikke noget man støtter ved at sige de er flotte, tværtom holder man dem fast i at fortsætte i et spor , som ikke giver selvtillid , men ender med totalt manglende selvværd

4 outreret udseende og kropsudsmykninger, kan være en lettere skjult selvbeskadigende adfærd. og et udtryk for et svagt selvværd

 

god aftan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikkelxxxkbh skrev, den 26/7/2018 at 13:14:

Har set dem begge og fået samme tilbud, men virke Elise dyrt ifht hvad de vil...

er det 4000 du taler om ? jeg kan ikke få dem længere ned

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også dem tilbudt til 4000 for en halv time. Sagde pænt nej tak, forsøgte ikke at forhandle. Men baaaben ser sq godt ud. Har dog en nedre grænse rent aldersmæssigt. De skal ikke være yngre end min egen datter og hun er 25.. men lysten er der sq :D Min moral er bare lidt størrere her..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Undercover skrev, for 6 timer siden:

Jeg fik også dem tilbudt til 4000 for en halv time. Sagde pænt nej tak, forsøgte ikke at forhandle. Men baaaben ser sq godt ud. Har dog en nedre grænse rent aldersmæssigt. De skal ikke være yngre end min egen datter og hun er 25.. men lysten er der sq :D Min moral er bare lidt størrere her..

tak for det svar, og jeg tror heller ikke helt på indlægget længere, han påstår sting22 at han fik dem ned i 2200 fordi han er en god forhandler, tror denne tråd skal tages

med et ret stort gran salt, ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klumb skrev, for 12 minutter siden:

Til mig siger baben 3000 for et kort møde

med dem begge ? og hvorhenne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...