Hop til indhold
Denglade

2 piger søges

Recommended Posts

Jeg går med den lille ide om at prøve 2 piger på en og samme gang, det skal jo prøves :-)  er der nogen der kan anbefales her i Nordjylland/Aalborg kan også køre efter det, til eks Aarhus eller lign, er der et par glædespiger der ser det her må de gerne sende en privat besked, er ikke til noget hårdt... Jeg forventer 20-30 minutter til 1000-1500,- 

Jeg håber nogle kan anbefales fra jer venner :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De har åbenbart 2 forskellige annoncer. Den jeg linker til er dominans IKKE nævnt i

Venligst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KRSC skrev, for 3 timer siden:

De har åbenbart 2 forskellige annoncer. Den jeg linker til er dominans IKKE nævnt i

Venligst 

Ja jeg ved ikke om de er mere til det ene eller andet, men tror nu jeg takker nej tak

 

Deres anden annonce er her https://annoncelight.dk/showad/248904

Men har hørt lidt om at man skulle kunne være heldig her https://basbak3.wixsite.com/ppthai 

Redigeret af Denglade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har godt nok overvejet at køre en tur til Skive :P men har også fulgt med i skriverierne om thaipiger her på EG. Og pigerne ved PP får gode anbefalinger :)

En tur til Århus ville heller ikke være dårligt ;)

Det kunne godt blive svært at vælge :huh:

Venligst

Del dette indlæg


Link til indlæg
KRSC skrev, den 21/7/2018 at 23:35:

Har godt nok overvejet at køre en tur til Skive :P men har også fulgt med i skriverierne om thaipiger her på EG. Og pigerne ved PP får gode anbefalinger :)

En tur til Århus ville heller ikke være dårligt ;)

Det kunne godt blive svært at vælge :huh:

Venligst

Men de har vist ikke pigesex hos PP i Aarhus, det skal der ski være når det nu skal være ;-)  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denglade skrev, den 27/7/2018 at 00:39:

Men de har vist ikke pigesex hos PP i Aarhus, det skal der ski være når det nu skal være ;-)  

 

Enig :P
Havde et par gode oplevelser for en hel del år siden og det er vist snart på tide at gøre noget ved det igen :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...