Hop til indhold
Jb232

Super slank/Petite pige

Recommended Posts

Hej drenge. 

Jeg leder efter en rigtig slank pige/Petite. F.eks 160cm/45-50kg. Dansk eller udenlandsk, det er lige meget. 

Har kigget rundt men er altid i tvivl om ægte billeder/info. 

Hvis nogen kender en eller på anden vis kan give et praj, så er jeg rigtig glad :) 

hilsen JB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, for 28 minutter siden:

Hej drenge. 

Jeg leder efter en rigtig slank pige/Petite. F.eks 160cm/45-50kg. Dansk eller udenlandsk, det er lige meget. 

Har kigget rundt men er altid i tvivl om ægte billeder/info. 

Hvis nogen kender en eller på anden vis kan give et praj, så er jeg rigtig glad :) 

hilsen JB

Du leder efter smukke og dejlige Rikke petit 

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/rikke/index.php

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 35 minutter siden:

Du leder efter smukke og dejlige Rikke petit 

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/rikke/index.php

Wow en flot pige :) Mange tak for din besked :)

 

mester4u skrev, for 35 minutter siden:

Danske Sofia er et bud, hun er flere gange anmeldt herinde.

https://annoncelight.dk/showad/196146

Også rigtig flot pige, tak for din besked :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Måske er denne petit femme en mulighed. Jeg har ikke besøgt hende, men så, at hendes mål ligger inden for dine spec krav. God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 7 minutter siden:

Måske er denne petit femme en mulighed. Jeg har ikke besøgt hende, men så, at hendes mål ligger inden for dine spec krav. God fornøjelse

Jo, men københavn er jo ikke ligefrem Jylland. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

Sorry. Det havde jeg overset. Jeg så bare, at Rikke Petit, der huserer ved Sorø/Ringsted og på Sexy Club er nævnt og skød så denne mulighed afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for nylig besøgt Diana i Odense som passer præcis til din beskrivelse.Hun har også været nogle steder i det jyske. Hendes annonce er desværre væk nu så jeg kan ikke linke til den. På hendes billeder er hun klædt ud som playboy-bunny. Hun har noget nær den perfekte krop hvis man er til petite piger, men desværre er betjeningen noget kølig. Hun vil helst knaldes bagfra, hvilket også er udmærket til en hurtig tur. Til gengæld er hendes priser i den lave ende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 2 timer siden:

Måske er denne petit femme en mulighed. Jeg har ikke besøgt hende, men så, at hendes mål ligger inden for dine spec krav. God fornøjelse

Umm ja ;) Tak for din besked. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 1 time siden:

Jeg har for nylig besøgt Diana i Odense som passer præcis til din beskrivelse.Hun har også været nogle steder i det jyske. Hendes annonce er desværre væk nu så jeg kan ikke linke til den. På hendes billeder er hun klædt ud som playboy-bunny. Hun har noget nær den perfekte krop hvis man er til petite piger, men desværre er betjeningen noget kølig. Hun vil helst knaldes bagfra, hvilket også er udmærket til en hurtig tur. Til gengæld er hendes priser i den lave ende.

Hej Den Lange

Hende har jeg faktisk besøgt da hun var i Odense for noget tid siden. Hun har lige været her igen (jeg er fra Odense) for nylig. Er du helt bims hun er lækker! Totalt min smag ;) Men desværre er hun som en automat at have sex med - ikke specielt sjovt. Jeg var 2mm fra at køre ind til hende igen i går, men hendes kølige betjening holdt mig hjemme. :(  

Redigeret af Jb232

Del dette indlæg


Link til indlæg
ÅbyhøjMand skrev, for 42 minutter siden:

Nicolle i Brønderslev er også et rigtig godt bud. 

https://annoncelight.dk/showad/218136

Hun er på ferie i sit hjemland lige nu, men kommer tilbage til Brønderslev efter sommeren.

Og hun er både petit, lækker, rigtig sød og virkelig fræk. :-)

Tak for tippet, hun ser også dejlig ud ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...