Hop til indhold

Recommended Posts

Planlægger en tur til Thailand og modtager gerne tips om ladyboys:)

Hvor er det bedste udvalg, priser etc. Har tjekket Tinder - der er et OK udvalg - men alle forslag er velkomne.

OBS: Kan godt selv opstøve piger, så hold tråden til en debat om ladyboys:)

 

Redigeret af emmoh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvad du mener med det bedste udvalg (hjemmeside eller by). Tinder kan bruges, men kræver det ikke at Ladyboyen også liker dig?

Nogle vil nok bruge Thaifriendly.com

På Craigslist kan du også finde nogle (også nogle der er til dominans hvis du ønsker at underligge dig dette): https://bangkok.craigslist.co.th/search/bbb?query=ladyboy&sort=rel

Tror linket viser annoncer mest fra Bangkok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ved ikke meget  om lady boys, er ikke lige mig.

De kan jo træffes over alt, har set, en ret ny bar i soi post office. Med kun LB. Nogle satans flotte nogle.

Baren ligger ca midt vejs i gaden, fra second road. Er det på højre side

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu nævner du ikke hvor i Thailand.

Men altså, udover Tinder kan du bruge WeChat.

ThaiFriendly er nævnt, den er også god. Endelig er der masser af barer kun for ladyboys.

Hvad angår Tinder: Bare rolig, de skal nok like dig :)

Der findes faktisk også en thai site med konkrete annoncer, nu har jeg selvfølgelig smidt info væk igen, og jeg nåede aldrig selv at dykke ned i dette fænomen, men der var her tale om det lokale thai-marked. Særligt piger, som ikke var begyndt på faranger endnu :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke sværere at finde ladyboys end piger. De er overalt.

Jeg er ikke til katoeys, men i Pattaya er der selvfølgelig Soi 6/1, og der er Pook Bar, Happy Days og Nature Bar i Soi 6. De dele af Soi Lengkee og Soi Chaiyapoon som ligger fjernest fra Soi Buakhao er der også ladyboys. Og de findes også i forskellige barer i Buakhao, og så er der naturligvis: https://katoeys-are-us.com/ Jeg har ikke været der inde, men er tit gået forbi den når jeg skulle i Windmill.

I BKK er der op til flere ladyboy agogo i Nana Plaza. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...