Hop til indhold

Recommended Posts

Nu fik jeg også besøgt Apple.
Hun er en flot pige, med et par perfekte, men hårde sili boobs.
Den sædvanlige b2b blev bestilt, og under den første del gav hun faktisk en fin og pirrende massage.
B2b delen var ikke fantastisk, da hårde boobs bare føles sære, og jeg fik et lille "Don't Touch" fra hende, som blev forklaret med at det ikke hørte med i en b2b ;(
Handjob var dog rigtig fint, klart i den bedste ende, så helt spildt var besøget ikke. Heller ingen forsøg på snyd med tiden.

Jeg skal ikke kunne svare på hendes behåring, da hun beholdt trusserne på ;)

Beliggenhed er det sædvanlige gule hus, nær McD/CircleK på Rødovrevej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 33 minutter siden:

Nu fik jeg også besøgt Apple.
Hun er en flot pige, med et par perfekte, men hårde sili boobs.
Den sædvanlige b2b blev bestilt, og under den første del gav hun faktisk en fin og pirrende massage.
B2b delen var ikke fantastisk, da hårde boobs bare føles sære, og jeg fik et lille "Don't Touch" fra hende, som blev forklaret med at det ikke hørte med i en b2b ;(
Handjob var dog rigtig fint, klart i den bedste ende, så helt spildt var besøget ikke. Heller ingen forsøg på snyd med tiden.

Jeg skal ikke kunne svare på hendes behåring, da hun beholdt trusserne på ;)

Beliggenhed er det sædvanlige gule hus, nær McD/CircleK på Rødovrevej.

Det er muligt, at det ikke hører med til en B2B at berøre pigens bryster. - Men trusser hører bestemt heller ikke med. - Body to body betyder "krop mod krop"-  uden mellemlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 13 minutter siden:

Det er muligt, at det ikke hører med til en B2B at berøre pigens bryster. - Men trusser hører bestemt heller ikke med. - Body to body betyder "krop mod krop"-  uden mellemlæg.

som jeg læser priserne

 

Pigeforskeren skrev, for 13 minutter siden:

Det er muligt, at det ikke hører med til en B2B at berøre pigens bryster. - Men trusser hører bestemt heller ikke med. - Body to body betyder "krop mod krop"-  uden mellemlæg.

,kan man for sølle 800 for fuld pakke i 30 minutter, det er da et tilbud frem for b2b ,med en håntrold for 700

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 7 timer siden:

Yes, Hun har været her før ;)

Jeg spurgte hende om det var hendes første besøg i Danmark, og det svarede hun ja til, og ligeledes skriver Jesse i denne tråd at det ikke er den samme som "gamle" Apple.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
PaleWhale skrev, for 4 timer siden:

Jeg spurgte hende om det var hendes første besøg i Danmark, og det svarede hun ja til, og ligeledes skriver Jesse i denne tråd at det ikke er den samme som "gamle" Apple.

Pigen i denne tråd HAR været her før, om hun hed Apple eller noget andet kan jeg ikke lige huske, men hende på billederne/Billederne har været i DK før, det er 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg
PaleWhale skrev, for 13 timer siden:

 jeg fik et lille "Don't Touch" fra hende, som blev forklaret med at det ikke hørte med i en b2b ;(

Jeg skal ikke kunne svare på hendes behåring, da hun beholdt trusserne på ;)

Tak for advarslen, det bliver så ikke hende jeg skal besøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
PaleWhale skrev, den 20/7/2018 at 23:25:

Nu fik jeg også besøgt Apple.
Hun er en flot pige, med et par perfekte, men hårde sili boobs.
Den sædvanlige b2b blev bestilt, og under den første del gav hun faktisk en fin og pirrende massage.
B2b delen var ikke fantastisk, da hårde boobs bare føles sære, og jeg fik et lille "Don't Touch" fra hende, som blev forklaret med at det ikke hørte med i en b2b ;(
Handjob var dog rigtig fint, klart i den bedste ende, så helt spildt var besøget ikke. Heller ingen forsøg på snyd med tiden.

Jeg skal ikke kunne svare på hendes behåring, da hun beholdt trusserne på ;)

Beliggenhed er det sædvanlige gule hus, nær McD/CircleK på Rødovrevej.

Hvor meget ligner de med "Glanspapir" billeder hende???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mutha skrev, for 5 timer siden:

Hvor meget ligner de med "Glanspapir" billeder hende???

Billederne er givetvis taget af en prof. fotograf og gjort ekstra "lækre", men hun ER en rigtig flot pige, klart en jeg ville savle over på gaden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt pud ligtorne med de hårde silikonebryster. Tricket er at de skal ælte deres babser godt igennem hver dag, for at holde silikonenen blød

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... så er det altså heller ikke værre med brysterne  ! Har nu besøgt hende flere gange så jeg er ude over førstehånds indtrykket.

Hun er super sød og giver rigtig god service inkl rimelig super fransk .

Brysterne er ikke så hårde som beskrevet - er lidt fastere end et ungpige bryst og iøvrigt rigtigt flotte.

Hun er pikant barberet og næsten glat.

Der er spurgt til billederne - de ligner rigtigt meget men hun er ærlig talt flottere i virkeligheden !!!

 

Anbefales

mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...