Hop til indhold

Recommended Posts

Ja. 21 billed-spam tråde og 3 reelle hyggesnaks tråde. Det er forsiden i den lounge. 

Kald mig bare mavesur, men jeg synes det er for meget. Jeg mener hvis folk nu ønsker at se på stuepiger, dominas etc så er google altså opfundet. 

Det er ikke gp’ernes selfietråde jeg langer ud efter. De er såmænd fine nok, men al den billedspam er altså træls. Relevante tråde forsvinder hurtigt til side 2 når en bruger opdaterer spamtrådene med uinteressante billeder. 

Jeg synes eroguide bør gøre noget. Jeg vil foreslå at der laves en ny lounge hvor disse tråde så kan placeres for de har dælme intet med hyggesnak at gøre!

God weekend. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
NoobGPexplorer skrev, for 6 minutter siden:

Det er ikke gp’ernes selfietråde jeg langer ud efter. De er såmænd fine nok, men al den billedspam er altså træls.

Man kan selvfølgelig bare springe trådene over...på den anden side krænker man ophavsretten i brugen af billederne i disse spam tråde, disse burde lukkes og slettes helt, selfietrådene er helt efter lovgivningen, for dem som ønsker det.....nu når adm ikke betragter det som værende reklame.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"

Hyggesnak

Her snakker vi om alt det der ikke passer ind andre steder - kort sagt ordet er frit.

"

Der kunne da sagtens være meget mere, og meget mere hyggelig, hyggesnak, som ikke er åndssvage billedtråde. Men billedtrådene er jo indenfor forums formål med underforum "Hyggesnak". OG jo mere, der bydes ind med hyggelig snak - og ikke åndssvage billedtråde - jo mere hyggeligt vil det jo blive. Og mindre åndssvagt.

ALT, der ikke passer ind andre steder. Dét inkluderer også disse mange og åndssvage billedtråde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke, hvorfor I har så travlt med at kalde billedtrådene åndssvage. :rolleyes: Start da i stedet jeres egen indholdsrige tråde under hyggesnak - og spring billedtrådene over. Hvor svært kan det være? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 5 minutter siden:

Forstår ikke, hvorfor I har så travlt med at kalde billedtrådene åndssvage. :rolleyes: Start da i stedet jeres egen indholdsrige tråde under hyggesnak - og spring billedtrådene over. Hvor svært kan det være? :roll:

Godt brølt, løve. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 39 minutter siden:

Forstår ikke, hvorfor I har så travlt med at kalde billedtrådene åndssvage. :rolleyes: Start da i stedet jeres egen indholdsrige tråde under hyggesnak - og spring billedtrådene over. Hvor svært kan det være? :roll:

Hov, hov. "I" og "Jeres" er fornærmede. Jeg bryder mig ikke om, at blive slået i hartkorn med andre i denne tråd. Slet ikke!

Jeg skriver jo faktisk: Jo mere der bydes ind...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 41 minutter siden:

Forstår ikke, hvorfor I har så travlt med at kalde billedtrådene åndssvage. :rolleyes: Start da i stedet jeres egen indholdsrige tråde under hyggesnak - og spring billedtrådene over. Hvor svært kan det være? :roll:

Det svære/irriterende er netop at de fylder næsten hele første side!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Ja. 21 billed-spam tråde og 3 reelle hyggesnaks tråde. Det er forsiden i den lounge. 

Kald mig bare mavesur, men jeg synes det er for meget. Jeg mener hvis folk nu ønsker at se på stuepiger, dominas etc så er google altså opfundet. 

Det er ikke gp’ernes selfietråde jeg langer ud efter. De er såmænd fine nok, men al den billedspam er altså træls. Relevante tråde forsvinder hurtigt til side 2 når en bruger opdaterer spamtrådene med uinteressante billeder. 

Jeg synes eroguide bør gøre noget. Jeg vil foreslå at der laves en ny lounge hvor disse tråde så kan placeres for de har dælme intet med hyggesnak at gøre!

God weekend. 

Du er forvist til rød stue: stuen for brokkerøve.

Det er jo netop de tråde, der har flest seere.

Det er min mening   -   Du har din 

 

God weekend.   :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Enig, hyggesnak er efterhånden noget jeg bare springer over. Alle seriøse indlæg bliver lynhurtigt forvist til side 2. Godt indlæg

vh. Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manfredo skrev, for 47 minutter siden:

Hov, hov. "I" og "Jeres" er fornærmede. Jeg bryder mig ikke om, at blive slået i hartkorn med andre i denne tråd. Slet ikke!

Jeg skriver jo faktisk: Jo mere der bydes ind...

 

Sorry - var måske lidt for hurtig der. ;) Synes bare man gør tingene til et større problem end det rent faktisk er. Men det er så bare min mening. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 29 minutter siden:

Du er forvist til rød stue: stuen for brokkerøve.

Det er jo netop de tråde, der har flest seere.

Det er min mening   -   Du har din 

 

God weekend.   :D

Fair pointe. De tråde vil vel stadig have mange ‘seere’ selvom de placeres i en anden ‘kanal’ ikke sandt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

De er jo faktisk samlet et sted:) det er vel nærmest alle andre indlæg i “hyggesnak” der måske burde oprettes i “generel  debat”?

vh. Piraten

Redigeret af Piraten
Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Piraten skrev, for 5 minutter siden:

De er jo faktisk samlet et sted:) det er vel nærmest alle andre indlæg i “hyggesnak” der måske burde oprettes i “generel  debat”?

vh. Piraten

Ja - det kunne man jo godt. Men "generel debat" er jo debat vedr. prostition - så en hel del emner er jo ikke velkomne der. Som tingene ser ud nu, i hvert fald.

Jeg er ligeglad, hvad man flytter. Men billedtrådene og hyggesnakken bør skilles ad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedtrådene kunne jo passende være i et underforum, der bare hed "billedtråde".

Det ville altså være en skidegod forbedring af eroguide!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...