Nanuaraq 127 Skrevet 20. Juli, 2018 Kald det nærighed hvis du vil, men jeg tænker på hvor man finder den billigste kvinderøv at stikke den i Det er nemlig en del af legen for mig at pigen er billig og sælger sin røv til gennempulning af enhver der lægger et par sedler. Pyt med pæn, pyt med indlevelse, det er faktisk et ekstra plus til min fantasi hvis hun er lidt passiv, så jeg kan mærke hun gør det for pengene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 343 Skrevet 20. Juli, 2018 Det lyder som om du skal besøge Monica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 127 Skrevet 20. Juli, 2018 Mjah hun har godt nok det der slutty udseende, men priserne er da ikke sådan heæt i bund. Har set en time inkl. Anal billigere end det Ellers tænker jeg på Viki omkring flintholmen. Halv time for 500 inkl. Anal, det lyder rimelig godt klaret. Andre forslag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 20. Juli, 2018 Ja..Prøv og bliv dogger, opsøg de steder hvor der er en kvinde som tænder på analsex, de er altid gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nanuaraq 127 Skrevet 20. Juli, 2018 Åh men jeg kan så godt lide at lukke døren så andre ikke ser min røv gå op og ned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg