Hop til indhold
Jernsvinet

Thai-Laufhas på Grosse Freiheit, Hamburg

Recommended Posts

Jeg er ofte rundt i div. Laufhäusern, når jeg besøger Hamburg, for ligesom at få tiden til at gå eller runde aftenen af - og har flere gange besøgt et Thai-Laufhaus på Grosse Freihet

https://www.hamburg-dom-aktuell.de/sehenswuerdigkeiten/erotik/penthouse-thai-bordell.html

http://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=101080

- her er de begyndt at tilbyde 20 min for kun € 35,- - og nu skulle det prøves af ;-)

Især en pige allerøverst oppe havde jeg udset mig, da hun var høj og flot med en smuk popo, som hun gerne viser frem, når man går en runde. "Schön blasen, ficken nur 35,- Euros" - og så røven til, iført en fræk hvid næsten gennemsigtig trusse - det går sgu lige i pikken.

Jeg fik en særdeles OK omgang til kun € 35,-, selvom hun undervejs var ved at spørge til lidt flere penge - hun burde måske have haft lidt drikkepenge, da hun sådan set gjorde en god indsats og ømmede sig gevaldigt over jernet - men hun havde det desværre med at dreje hovedet væk og rette på lagenet, fremfor at kigge på mig - det ødelagde ligesom seancen en lille smule.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var noget af en udskrivning. :)

Ser ud til at være på højre side, hvis man kommer sydfra (Reeperbahn). Kan det mon være ved hotelindgangen (og bagindgangen til Paradise PoS).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Daaaavid skrev, for 4 timer siden:

Det var noget af en udskrivning. :)

Ser ud til at være på højre side, hvis man kommer sydfra (Reeperbahn). Kan det mon være ved hotelindgangen (og bagindgangen til Paradise PoS).

Fra Beatles Platz er det på venstre side - og stedet hedder faktisk Paradies.

Jeg var netop endnu engang forbi stedet og tog nu en tur med en smukke slanke Leki på 38 år på 3 sal - hun fik mig til at betale lidt mere up-front mod at love en ½ time med god tid - og det fik jeg absolut også med bl.a pirringsmassage (shishi) + hendes private nr. i Thailand  ;-)

Desværre prøver alle barene im Kiez at overdøve hinanden og længere inde i smøgen ved Paradies ligger der en Karokee bar - jeg ved ikke om de bare ikke brød som om at folk sang karokee derinde, ikke ville have gæster eller hvad? - for de havde et andet lokale lige ved siden - men totalt uden gæster, - no wonder, da musikken var så høj at den totalt overdøvede den stakkels thailandske karrokeesangerinde - men i aften lugtede det i det mindste ikke af høns ;-)

Star-club har åbenbart ligget inde i baggården ved siden af Paradies, for man kan ofte se rundviserne guide grupper derind og prøve at forklare dem lidt om stedet og historen med the Beatles in Hamburg.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jabe

Jeg har før gået forbi dette sted og tror snart det skal prøves.. Går man ind igennem døren i bunden eller skal man bruge den runde trappe som er udenfor til at gå op og så ind?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jabe skrev, den 30.8.2021 at 12:02:

Jeg har før gået forbi dette sted og tror snart det skal prøves.. Går man ind igennem døren i bunden eller skal man bruge den runde trappe som er udenfor til at gå op og så ind?

Mener der plejer at være sådan et plasticforhæng ligesom på en fabrik - den runde trappe har jeg ikke bemærket - ellers bare vent lidt og følg efter en anden galan - så får man heller ikke så megen opmærksomhed og kan bedre se pigerne ud - men kan så også risikere at han snupper den eneste du finder interessant - men mange går nu bare op og ned uden at involvere sig - ellers må du jo bare gå endnu en runde og komme tilbage om 20 min - ellers ligger/plejer der at ligge en bar på hjørnet men moden thai-pige bag baren, du kan flirte lidt med - eller du kan give den på charooke ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 31.8.2021 at 12:28:

Mener der plejer at være sådan et plasticforhæng ligesom på en fabrik - den runde trappe har jeg ikke bemærket - ellers bare vent lidt og følg efter en anden galan - så får man heller ikke så megen opmærksomhed og kan bedre se pigerne ud - men kan så også risikere at han snupper den eneste du finder interessant - men mange går nu bare op og ned uden at involvere sig - ellers må du jo bare gå endnu en runde og komme tilbage om 20 min - ellers ligger/plejer der at ligge en bar på hjørnet men moden thai-pige bag baren, du kan flirte lidt med - eller du kan give den på charooke ;-)

Findes det stadig? og det skulle vel ikke være nr 37 i stedet https://goo.gl/maps/ihK1DZ1mTtdkp8wb7 
man kommer ind via indgang i porten der er et "plasticforhæng ligesom på en fabrik" og en rund trappe man går op af syntes der var 3 eller 4 etager
der var ikke mange på job den aften jeg var forbi, så svært at danne et indtryk, eneste minus sådanne steder er muligheden for et hurtigt skyl, som jeg syntes er en mangelvare i det tyske?
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, den 12.9.2021 at 15:51:

eneste minus sådanne steder er muligheden for et hurtigt skyl, som jeg syntes er en mangelvare i det tyske?

Synes nu ellers jeg ofte er blevet trukket ud til håndvasken og pigen har vasket kalorius - eller har fået lov at tage et hurtigt brusebad. Ellers er det bare at tage i Saunaclub ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sq ikke så ringe som i siger. Man sexer for 35 og de er ikke nærige med fissen. Man oplever bedre opførsel end hos østeuropæere andre steder i bydelen. Jeg synes det er er fint sted hvis man alligevel er faldet i en dyb fadøl i gaden. 
 

der er ingen tvivl om at de også er villige til ekstra mod en lille ekstra betaling. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...