Hop til indhold
Vildmanden

Skov Olsens plantage v Herning

Recommended Posts

Har set en sugarbabe som har haft en annonce på annoncelight ind i mellem. Men ellers kender jeg ikke stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Det er bestemt et af mine favoritsteder. Der sker altid et eller andet.

Man skal bare være klar over at der kan komme andre, men vi som kommer der ofte vi kender skjulestederne hvor man kan være flere fyre om en Q. Og der er godt nok mødt en del piger der.

afholdes der et gangbang med en kvinde, så er man fremme ved søen/bænken i god tid og så følges man om til et diskret sted hvor legen slår sine folder.

 

 

Redigeret af MushRoom
slåfejl, fede fingre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe… Sugarbabe…. er nok mere sugaboy der søger noget, har været der, og så var der bare en eller to fyre der... ikke meget Babe over det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, den 20/7/2018 at 08:45:

Det er bestemt et af mine favoritsteder. Der sker altid et eller andet.

Man skal bare være klar over at der kan komme andre, men vi som kommer der ofte vi kender skjulestederne hvor man kan være flere fyre om en Q. Og der er godt nok mødt en del piger der.

afholdes der et gangbang med en kvinde, så er man fremme ved søen/bænken i god tid og så følges man om til et diskret sted hvor legen slår sine folder.

 

 

Jeg var derude pga. En meddelelse på annoncelight om nogen legede derude torsdag. Syntes dog ikke at møde nogen. Der kom dog et par nede ved søen de gik op forbi mig og sagde hej og gik så af en lille sti ind i skoven sad på en bænk fulgte dog ikke efter da de ikke spurgte direkte så blev i tvivl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, den 20/7/2018 at 08:45:

Man skal bare være klar over at der kan komme andre,

Hvordan med myg? - sidst jeg ville nyde skovens dybe stille fred og ro ved en skovsø, måtte jeg hurtigt fordufte pga. megastore myg ;-)

PS. har ikke mødt Skov Olsen - men har da haft fornøjelsen med en af hans efterkommere, som engang tog mig med derud - men det var om vinteren, så ikke noget sjovt der - bortset fra et par sneengle ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22

Hvad er der af gode steder omkring Silkeborg hvor man kan møde nogen til hygge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildmanden skrev, den 19/7/2018 at 23:44:

Er der nogen der leger i plantagen og ved hvor man mødes? 

 

Gå ind på dogging-fun.dk, eller på xklub.dk. De har begge specielle forum rubrikker der udelukkende omhandler dogging. Der sker masse i Skov Olsens plantage, hvilket i vil kunne se på begge nævnte steder. De er begge gratis og hurtige at melde sig ind på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22
MushRoom skrev, den ‎20‎-‎07‎-‎2018 at 08:45:

Det er bestemt et af mine favoritsteder. Der sker altid et eller andet.

Man skal bare være klar over at der kan komme andre, men vi som kommer der ofte vi kender skjulestederne hvor man kan være flere fyre om en Q. Og der er godt nok mødt en del piger der.

afholdes der et gangbang med en kvinde, så er man fremme ved søen/bænken i god tid og så følges man om til et diskret sted hvor legen slår sine folder.

 

 

Hvilke tider på dagen er der mest aktivitet, tænker på at besøge stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Hvor parkere man sin bil derude - har været forbi nogle gange - der er en P plads et stykke fra en vej der har kørsel forbudt - eller kører man bilen ned af denne lille vej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Man parkere enten ved parkeringspladsen og går op af den lille sti hvor du ikke må køre, oppe i enden AF VEJEN finder du en grande sø med en bænk, der mødes de forskellige fyre.

Fra dette sted finder så pigen/parret ud af hvem de vil have med, med mindre de er typer som hopper på alt.

Sidst jeg havde min veninde med, der stod 14 fyre og desværre havde kun 3 af dem mod på at være med.

Redigeret af MushRoom
salut til AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rockhard

Tak for info - ved du hvornår der er aktivitet igen - jeg har absolut mod på at deltage..

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 22 minutter siden:

oppe i enden finder du en grande sø med en bænk

Det kan godt være at der foregår en del analsex, men nu overdriver du vist lidt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Rockhard skrev, for 14 minutter siden:

Tak for info - ved du hvornår der er aktivitet igen - jeg har absolut mod på at deltage..

Til en oplysning, så er jeg ikke noget omvandrende infocenter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...