Hop til indhold
ungfyr-92

FKK uden at kunne tale tysk?

Recommended Posts

Hej jeg overvejer at tage en tur til enten P-club eller Harmony i Tyskland.

dog er jeg utrolig dårlig til sproget tysk, og ville derfor hører om folk har erfaring med, at der kun snakkes tysk på klubberne?

eller om det er muligt at få en ordenlig oplevelse, på evt. engelsk?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Der er intet problem, medmindre dit engelsk er lige saa daarlig som dit tyske.

Goer dig selv den tjeneste at tage Harmony paa en af dagene i slutnigen af ugen

Del dette indlæg


Link til indlæg
MushRoom skrev, for 23 minutter siden:

Geld - fick

Er de eneste 2 ord du skal bruge. :D

En lidt høfligere form ville være: "Gnädiges Fräulein, bumsen Sie"? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

En lidt høfligere form ville være: "Gnädiges Fräulein, bumsen Sie"? :P

Njaa er det ikke mere

Smid pengene i lugen og træd indenfor og ta dig af retterne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har netop været på Harmony - og her var det mit indtryk at pigerne brugte begge dele: Smukke, slanke og elegante Elisa fra Italien med det krøllede hår foretrak engelsk og en meget påtrængende pige med store konstige læber med mørk rand forsøgte sig både på engelsk og tysk at hviske frække og forførende ord i mit øre: "I want to take You upstairs and suck Your Balls", "Ich verlange deinen Schwanz in mein Mund zu haben und deine Eier zu lecken", "Hast du mein Mussi gesehen? uzw. - og sidst gjorde hun det på den helt rigtige forførende og æggende måde med tungen helt inde i mit øre, så jeg instantly fik ståpik og blev til hendes store ærgelse nødt til at tage endnu en tur med Elisa.

Jeg ved godt hun nok havde regnet med et andet resultat - men de der læber ..... - og så hendes veninde med den store fyldige runde røv, der konstant gik rundt med sit skæve smil og gjorde forførende øjne op mod loftet til mig, hvis hun ikke besøgte buffeten - eller spærrede vejen for mig, når jeg gik en runde i lokaliteterne "Jetzt?".

Henad 22-tiden var alle piger dog forsvundne - og et par tilstrækkeligt liderlige fyre må åbenbart have forbarmet sig i mangel af bedre og givet dem en tiltrængt omgang pik - for da de kom ned igen, så de mere afslappede ud og var de ikke længere så enerverende.

Elisa var noget forbavset over at høre at ifølge det oprindelige FKK-koncept måtte pigerne slet ikke kontakte mændene - men hun syntes det var et godt koncept. Selv gjorde kontaktede hun sjældent, da hun mente at mændene burde komme til hende - og hun var måske også lidt for genert til det - men man skal bare gå til hende, så er hun hurtig at varme op og giver den bedste service ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...